Big Bazar komt met voordeelboxen voor thuisbezorging

Discounter Big Bazar begint een eigen bezorgdienst die klanten de keuze biedt uit zes verrassings-voordeelboxen.

Big Bazar heeft geen online winkel, maar gaat de voordeelboxen aanbieden via het populaire Wish-platform. Medewerkers van Big Bazar bezorgen daarna vanuit de winkel aan huis. Leveringen zijn binnen 48 uur mogelijk.

Hans Danhof, CEO van Big Bazar: “Discounters, waaronder Big Bazar, zijn belangrijke winkels voor prijsbewuste consumenten met een kleinere portemonnee. Daarom willen wij er juist nu zijn voor onze klanten in deze toch al moeilijke tijden. Winkels die nu nog open mogen zijn, zijn veelal de retailformules met hogere prijspunten dan discounters, terwijl er heel veel mensen die hogere prijzen niet kunnen of willen betalen. Wij zijn dan ook blij dat wij onze voordeelboxen via het Wish-platform nu ook bij onze klanten kunnen gaan thuisbezorgen.”

Er is keuze uit: Hobby Schilder box, Familie Spel & Knutsel box, ‘Alles voor je TV-avond’ box, Home & Deco box, Beauty & Verzorging box, Schoonmaak box. De voordeelboxen kosten 25 euro. De box heeft een waarde van ruim 35 euro aan producten en wordt ook voorzien van een 5 euro cadeaubon die in de NL winkels te besteden zijn, zodra de winkels weer open mogen. De boxen zijn te koop via Wish.com en dan het onderdeel ‘Local’.

www.bigbazar.eu
www.wish.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.