Betaalapp voor mkb Klearly gelanceerd in Nederland

De app Klearly is vanaf nu te downloaden. Met de toepassing maken mkb’ers met slechts een paar handelingen een pinapparaat van hun mobiele telefoon. De fintech start-up heeft 2,1 miljoen euro opgehaald in een pre-seed investeringsronde, geleid door investeringsmaatschappijen Antler en Global PayTech Ventures.

Sam Koekoek, CEO en medeoprichter van Klearly: "Ondernemers en kleine bedrijven gebruiken nog vaak mobiele pinapparaten. Niet alleen moeten zij die apart aanschaffen, ze hebben ook vaak te kampen met problemen zoals een slechte connectie, lege batterijen en ondoorzichtige prijzen. Onze gratis app integreert direct met de hardware van je smartphone en je betaalt alleen voor wat je gebruikt. Dankzij ons geautomatiseerde aanmeldproces kunnen gebruikers binnen enkele minuten na registratie al betalingen ontvangen."

De toekomst van betalen

In de afgelopen maanden draaide Klearly een uitgebreide pilot met chauffeurs van de Taxicentrale Amsterdam (TCA) en de Rotterdamse Taxicentrale (RTC). De fintech startup is nu de aangewezen partner van alle grotere taxicentrales in Nederland, waaronder het internationaal opererende Bolt. Ook in de horeca en bij rederijen groeit de interesse in Klearly. Het aantal door de fintech verwerkte betalingen is mede hierdoor in de afgelopen maand toegenomen met maar liefst 173 procent.

www.klearly.nl

Lees ook:

ITvitae start opleiding tot Software Engineer in Eindhoven

05-08-2025 | 08:45:30
De opleiding is speciaal ontwikkeld voor jongeren met hoogfunctionerend autisme die zijn uitgevallen in het reguliere onderwijs.

Eén op vier Nederlanders houdt geld gescheiden in relatie

07-07-2025 | 11:34:00
Uit onderzoek van bunq blijkt dat 26 procent van de Nederlanders met een vaste partner hun financiën grotendeels gescheiden houdt.

Michiel Verstraten: Elke dag posten maakt het verschil

04-07-2025 | 12:12:00
Michiel Verstraten, oprichter en eigenaar van YouLynq.me, legt uit hoe personal branding werkt in de praktijk

Clever Strategy behaalt als eerste Inner Smile Certificering

23-06-2025 | 10:17:00
Met deze stap wil het bureau uit Rotterdam laten zien dat levens- en werkgeluk geen HR-project is, maar de basis voor duurzame groei.

eFaktura.nl lanceert BUKKI voor anderstalige ondernemers

16-06-2025 | 11:54:00
eFaktura.nl heeft BUKKI gelanceerd, een digitaal opdrachtenplatform voor anderstalige ondernemers in de bouw-, installatie- en transportsector.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne

10-09-2025 | 09:58:46
Met een knipoog naar campagnes met beroemdheden suggereert de keten dat de burger smaakt alsof hij door een topchef is gemaakt

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer

10-09-2025 | 09:38:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Audio Campaign Producer - Amsterdam

DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken

10-09-2025 | 09:07:26
Het gaat om Pas-op-Poppen die weggebruikers aansporen hun snelheid te verlagen waar kinderen buitenspelen

[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account

10-09-2025 | 08:45:00
Kinesso is directly looking for Programmatic Campaign Manager - Nike account

Media Reverse, B.R.A.I.N. en Altermedia starten Nee betekent nee-campagne

10-09-2025 | 08:36:00
Het doel is zowel bewustwording vergroten als concreet gedrag beïnvloeden bij potentiële daders en hun omgeving.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.