
Betaalapp voor mkb Klearly gelanceerd in Nederland
De app Klearly is vanaf nu te downloaden. Met de toepassing maken mkb’ers met slechts een paar handelingen een pinapparaat van hun mobiele telefoon. De fintech start-up heeft 2,1 miljoen euro opgehaald in een pre-seed investeringsronde, geleid door investeringsmaatschappijen Antler en Global PayTech Ventures.
Sam Koekoek, CEO en medeoprichter van Klearly: "Ondernemers en kleine bedrijven gebruiken nog vaak mobiele pinapparaten. Niet alleen moeten zij die apart aanschaffen, ze hebben ook vaak te kampen met problemen zoals een slechte connectie, lege batterijen en ondoorzichtige prijzen. Onze gratis app integreert direct met de hardware van je smartphone en je betaalt alleen voor wat je gebruikt. Dankzij ons geautomatiseerde aanmeldproces kunnen gebruikers binnen enkele minuten na registratie al betalingen ontvangen."
De toekomst van betalen
In de afgelopen maanden draaide Klearly een uitgebreide pilot met chauffeurs van de Taxicentrale Amsterdam (TCA) en de Rotterdamse Taxicentrale (RTC). De fintech startup is nu de aangewezen partner van alle grotere taxicentrales in Nederland, waaronder het internationaal opererende Bolt. Ook in de horeca en bij rederijen groeit de interesse in Klearly. Het aantal door de fintech verwerkte betalingen is mede hierdoor in de afgelopen maand toegenomen met maar liefst 173 procent.
Lees ook:
Dennis Mensink: AI helpt, maar creativiteit blijft leidend
Generative Engine Optimization vervangt traditionele SEO
ITvitae start opleiding tot Software Engineer in Eindhoven
Eén op vier Nederlanders houdt geld gescheiden in relatie
Michiel Verstraten: Elke dag posten maakt het verschil
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Zuivelhoeve kiest Creative Media Network als bureau
Wehkamp kiest na pitch voor Dawn
Salsa Shop kiest New Story als digitaal bureau
The Kitchen, Dentsu en PRSSKD werken samen aan Heinz-campagne
mønaerk produceert Organic-campagne voor Prominent
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert