Bart te Riele Creative Director One Shoe

Bart te Riele is per 1 februari 2020 aangesteld als Creative Director bij One Shoe. Het Utrechtse bureau versterkt zich hiermee verder op het gebied van conceptontwikkeling, merkidentiteit en (reclame)campagnes.

Michel van Velde, CEO van One Shoe: “Ons bureau is altijd gevoed door creativiteit. Wij vinden dat je alleen met een nieuwsgierige houding goed werk kunt maken. Technologie en creatie zetten we niet in omdat het kan, maar als middel om mensen te raken. Deze visie passen we in elk van onze projecten toe. Met onze nieuwe creatief directeur zijn we klaar om hier grootse stappen in te zetten.”

Na zeven jaar bij True Ideas gewerkt te hebben voor klanten als Rabobank, ARAG en Unilever heeft Bart te Riele de overstap gemaakt naar One Shoe.

Te Riele: “Bij One Shoe voel ik de voorwaartse energie die ik belangrijk vind in mijn werk. Er is een gezamenlijke drijfveer om van strategie tot digitale executie altijd het beste werk op te leveren. Vanuit creatie en concept kan ik hier mijn bijdrage aan leveren en samen gaan we knokken voor mooi creatief werk: ik heb er zin in!”

www.oneshoe.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam

Twaalf awards voor Happy Horizon bij Digital Impact Awards

20-10-2025 | 15:50:11
De Nederlandse bureaugroep, met in totaal twaalf nominaties, wist ze allemaal te verzilveren.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Social Advertising Consultant

20-10-2025 | 09:12:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Social Advertising Consultant - Hoorn

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.
 

Dit artikel is gepubliceerd door:

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.