Backstreet Boys openen Sky Radio The Christmas Station

Twee Backstreet Boys geven dit jaar het startsein voor Sky Radio The Christmas Station. Tijdens hun tour door Europa maken Brian en AJ een tussenstop om samen met de Sky Radio Kerstman het kerstseizoen te beginnen. Het non-stop muziekstation is hiermee officieel omgedoopt tot The Christmas Station en dit betekent ruim vijf weken lang non-stop kersthits.

Uunco Cerfontaine, Radio Director Sky Radio: “Sky Radio is dé kerstzender van Nederland en vanaf vandaag staan we dan ook weer compleet in het teken van deze mooiste, warmste en gezelligste tijd van het jaar. Ook voor de Backstreet Boys leeft die kersttraditie enorm en het is dan ook een grote eer dat deze iconische groep Sky Radio The Christmas Station opent! Hun allereerste eigen kerstalbum zorgt voor een ultiem kerstgevoel en zullen we dus ook vaak terug horen op Sky Radio The Christmas Station!”

Sky Radio The Christmas Station is te beluisteren op 101FM, DAB+, Skyradio.nl en via de Sky- en JUKE-app.

Foto: Sky Radio The Christmas Station

www.skyradio.nl

www.talpanetwork.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

GAMMA en VML Amsterdam lanceren duurzaamheidscampagne

25-09-2025 | 15:45:19
GAMMA werkt samen met VML Amsterdam aan een campagne die laat zien hoe eenvoudige aanpassingen in huis kunnen bijdragen aan het besparen van water, energie en geld.

Havas Lemz lanceert campagne tegen femicide

25-09-2025 | 14:53:15
Elke acht dagen wordt in Nederland een vrouw om het leven gebracht, vaak door haar partner of ex-partner.

INDIE Amsterdam ontwikkelt Vader Aarde-campagne Milieudefensie

25-09-2025 | 14:34:00
Milieudefensie wil dat klimaat en de rol van grote vervuilers nadrukkelijker op de politieke agenda komen.

BUUT ontwikkeld met DEPT: strategie, design, experience

25-09-2025 | 10:49:08
ABN AMRO lanceerde begin september BUUT, een bank voor tieners en hun ouders die is ontwikkeld door Tikkie in samenwerking met DEPT.

Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT

24-09-2025 | 11:24:36
Centraal staat het werken met potjes, waarmee gebruikers eenvoudig budgetten kunnen maken en inzicht krijgen in inkomsten en uitgaven.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.