ASN Bank kiest Het PR Bureau als pr- en communicatiebureau

ASN Bank heeft HPB | Het PR Bureau gekozen als partner voor de pr- en communicatie activiteiten rondom een aantal duurzame projecten, waaronder de ASN Bank Wereldprijs en de Duurzame Cadeaugids. De samenwerking richt zich op het onder de aandacht brengen van de missie van de bank: het stimuleren van duurzame vooruitgang.

ASN Bank presenteert zich als een bank die zich richt op duurzame ondernemers met zijn community Voor de Wereld van Morgen.

ASN Bank Wereldprijs

Eén van de projecten waarbij HPB en ASN Bank hun pr- en communicatiekrachten bundelden was de ASN Bank Wereldprijs. Dit is een springplank voor startende duurzame ondernemers die hun baanbrekende bedrijfsplannen verder willen brengen. Tijdens de competitie strijden de deelnemers om een prijzenpot van ruim een halve ton. HPB verzorgde de pr rondom het traject, inclusief training voor de deelnemers op het gebied van pr.

www.asnbank.nl
www.hetprbureau.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Eye Wish zet vakmanschap centraal in merkcampagne

08-09-2025 | 17:15:00
Eye Wish Opticiens is gestart met de merkcampagne Vaktermen, ontwikkeld in samenwerking met The USP Agency en Abovo Maxlead.

Roularta en Zeeman lanceren diamant met virtuele influencer

08-09-2025 | 16:59:02
Tijdens de lancering van de labgrown diamant van Zeeman in Amsterdam maakte virtuele influencer Sassy Soeki haar eerste live optreden.

Higuita en Ocean Outdoor maken campagne Het Nationale Ballet

08-09-2025 | 14:46:17
Voorbijgangers konden afgelopen week zelf balletdansers in beweging zetten tijdens een interactieve campagne van Het Nationale Ballet.

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.