Arjan ter Huurne is Chief Growth Officer Abovo Maxlead

Per direct zal Arjan ter Huurne toetreden tot het management team van Abovo Maxlead in de rol van Chief Growth Officer (CGO). Hij wordt daarmee de trekker van innovatie bij het grootste onafhankelijke marketing- en mediabureau van Nederland.

Arjan werkt nu bijna elf jaar bij Maxlead, na eerder ruim vier jaar voor Google gewerkt te hebben. Met zijn ruime ervaring van digitale performance marketing, zal hij nu een breder pallet van nieuwe diensten gaan ontwikkelen bij Abovo Maxlead. Ook blijft hij in deze rol sparring partner voor klanten op digitale groei.

Willem-Albert Bol, CEO van Abovo Maxlead: “Arjan wordt mede verantwoordelijk voor het ontwikkelen van onze (digitale) groeivisie. Hij is een eigenzinnige expert die durft de status quo intern en extern te bevechten. Wij zijn blij dat wij de beste kandidaat gewoon uit eigen geledingen kunnen halen.”

Arjan ter Huurne: “Naast mijn liefde voor performance marketing en Maxlead, kan ik in deze rol ook full funnel mediabureau Abovo Media beter helpen. We merkten dat digitale innovatie en groei een fulltime focus vraagt. De rol van bureaus verandert snel. Marketing automation, explosie data, in-housing, etc: wij zullen ons als groep daarop nog beter moeten inrichten. Extern zal ik me naast strategische klanten ook gaan richten op partnerships. Wij geloven dat wij samen met andere marktpartijen meer snelheid kunnen maken.”

www.abovomedia.nl
www.maxlead.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.