Anderzorg lanceert campagne Leef #Deleven

Anderzorg heeft de campagne Leef #deleven gelanceerd. Met deze campagne richt Anderzorg zich op de milliennials als jongere doelgroep. De campagne is tot stand gekomen dankzij creative agency XXS Amsterdam en productiehuis Vigics.

Anderzorg wil met deze campagne jongeren meer bewust maken van verzekeringen en laten zien dat met de Flex verzekering zelf regie verkregen kan worden over #deleven. De campagne benadrukt dat Flex van Anderzorg een voordelige verzekering is, waarbij alleen verzekerd kan worden wat echt nodig is, overstappen makkelijk gaat en dat Anderzorg je de mogelijkheid biedt om aan de eigen gezondheid te werken door gebruik te maken van verschillende gezondheidsapps, zoals Headspace.



Voor de campagne is er inspiratie onder andere gehaald uit de snappy beeldcultuur van TikTok. Door diverse cuts en transities te gebruiken binnen realistische scenes wordt de speelsheid en inventiviteit van de doelgroep weergegeven. De campagne laat zien dat het leven onzeker is en men fouten zal maken, maar dat het vooral belangrijk is om in het nu te leven en bewuste keuzes te maken.

Credits

Regie: Donnya Zidan | Producer: Sophie Victorine, Vera de Bod, Michelle van Huisstede | 1st AD: Libbe van Dijk | Fotografie: Juliane Falk | DOP: Stef Kwinten | Focuspuller: Casper Fraij, Jasper - Grip Enterprises | Gaffer DD1: Dwight Cooman | Gaffer DD2: Glenn Bruijntjes | Best Boy DD1: Kevin Thompson | Best Boy DD2: Kenneth van Bochove | Art Director: Jorinde Kirsten - Studio Baks | Art Assistent: Cheriva Volney | Styling: Imre van Schooneveld | Visagie: Faisa Sontodimedjo | Locatie manager: Rory Kloek | PA dag 1: Fabian van der Hulst | Covidmanager/PA dag 2: Demi Gomez |
VFX Supervisor: David Velt | Catering: Nathalie - Lunch Idee | Post producers: Diede Zillinger & Willem Korsten | Edit: Erik ten Brinke | Grading: Wietse van Bezooijen | VFX/GFX: David Velt| Music & Sound: Niels @ Audentity

www.vigics.com
www.xxs.amsterdam
www.anderzorg.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Peter Jan de Werk en Matthijs Haagsman over campagnes Maritiem Museum

08-09-2025 | 12:23:00
XYZ Creative Agency ontwikkelde een aantal campagnes voor het Maritiem Museum in Rotterdam. We spreken hierover met Peter Jan de Werk, medewerker Marketing & Communicatie bij het Maritiem Museum en Matthijs Haagsman, Creative bij XYZ Creative Agency

DOOH x Social - succesvolle crossmedia-campagnes

08-09-2025 | 12:09:00
Ola wist wel raad met de hitte, tijdens de heetste weken hingen de posters in bushokjes

Nike herinterpreteert Just Do It met Why Do It?

08-09-2025 | 10:13:19
De campagne richt zich op jonge atleten die hun weg zoeken in een tijd vol kansen en uitdagingen.

NEEW ontwikkelt eerste merkcampagne voor Norah

08-09-2025 | 10:04:02
Norah richt zich sinds de oprichting in 2014 op vrouwen van 35 jaar en ouder, een doelgroep die in de Nederlandse modebranche vaak onderbelicht blijft.

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-09-2025 | 08:11:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Junior Display, Video & Audio (DVA) Consultant  • Hoorn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.