Anderzorg lanceert campagne Leef #Deleven

Anderzorg heeft de campagne Leef #deleven gelanceerd. Met deze campagne richt Anderzorg zich op de milliennials als jongere doelgroep. De campagne is tot stand gekomen dankzij creative agency XXS Amsterdam en productiehuis Vigics.

Anderzorg wil met deze campagne jongeren meer bewust maken van verzekeringen en laten zien dat met de Flex verzekering zelf regie verkregen kan worden over #deleven. De campagne benadrukt dat Flex van Anderzorg een voordelige verzekering is, waarbij alleen verzekerd kan worden wat echt nodig is, overstappen makkelijk gaat en dat Anderzorg je de mogelijkheid biedt om aan de eigen gezondheid te werken door gebruik te maken van verschillende gezondheidsapps, zoals Headspace.



Voor de campagne is er inspiratie onder andere gehaald uit de snappy beeldcultuur van TikTok. Door diverse cuts en transities te gebruiken binnen realistische scenes wordt de speelsheid en inventiviteit van de doelgroep weergegeven. De campagne laat zien dat het leven onzeker is en men fouten zal maken, maar dat het vooral belangrijk is om in het nu te leven en bewuste keuzes te maken.

Credits

Regie: Donnya Zidan | Producer: Sophie Victorine, Vera de Bod, Michelle van Huisstede | 1st AD: Libbe van Dijk | Fotografie: Juliane Falk | DOP: Stef Kwinten | Focuspuller: Casper Fraij, Jasper - Grip Enterprises | Gaffer DD1: Dwight Cooman | Gaffer DD2: Glenn Bruijntjes | Best Boy DD1: Kevin Thompson | Best Boy DD2: Kenneth van Bochove | Art Director: Jorinde Kirsten - Studio Baks | Art Assistent: Cheriva Volney | Styling: Imre van Schooneveld | Visagie: Faisa Sontodimedjo | Locatie manager: Rory Kloek | PA dag 1: Fabian van der Hulst | Covidmanager/PA dag 2: Demi Gomez |
VFX Supervisor: David Velt | Catering: Nathalie - Lunch Idee | Post producers: Diede Zillinger & Willem Korsten | Edit: Erik ten Brinke | Grading: Wietse van Bezooijen | VFX/GFX: David Velt| Music & Sound: Niels @ Audentity

www.vigics.com
www.xxs.amsterdam
www.anderzorg.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding

03-10-2025 | 11:27:00
Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 85 procent van de Nederlanders zich (bijna) nooit zorgen maakt om zelf risico te lopen op ondervoeding.

Bob Koigi: Merken profileren zich als wereldwijde probleemoplossers

03-10-2025 | 11:10:58
Wereldwijde uitdagingen zijn te groot voor overheden of NGO’s om alleen aan te pakken. Steeds vaker stappen grote merken in dit domein

MediaMarkt brengt "Ik ben toch niet gek!" terug

03-10-2025 | 10:21:00
De slogan, die vanaf oktober weer te zien is in alle campagnes, krijgt een eigentijdse invulling die aansluit bij de huidige tijdsgeest.

[Vacatures] Springbok zoekt een Medior Projectmanager Marketing Automation

03-10-2025 | 09:47:00
Springbok is per direct op zoek naar een Medior Projectmanager Marketing Automation - Den Bosch

[Vacatures] PINK zoekt een Senior Social Advertising Consultant

03-10-2025 | 09:12:00
PINK is per direct op zoek naar Senior Social Advertising Consultant - Groningen  •  32-40 uur
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.