Amp.Amsterdam steekt Amp.Sessions in nieuw jasje

De Amp.Sessions van Amp.Amsterdam, de muziek- en geluidspartner voor de creatieve sector, worden in een nieuw jasje gestoken. Elke editie van het succesvolle event zal voortaan het podium geven aan schrijvers en artiesten uit verschillende regio’s wereldwijd. 

Het 10-jarige succes van de Amp.Sessions

Sinds de oprichting van Amp.Amsterdam in 2013, zijn de Amp.Sessions een populair event voor de creatieve industrie. De sessies begonnen als kleine, intieme samenkomsten op het kantoor van Amp.Amsterdam waar de genodigden met een verzameling van artiesten onvergetelijke momenten beleefden. 

Amp.Sessions: nieuwe stijl met schrijfkamp 

De Amp.Sessions geven niet langer het podium aan een willekeurige groep artiesten, maar zetten nu bij iedere editie een ander land, regio of werelddeel in de spotlights. Het doel? De creatieve industrie kennis laten maken met muziek uit (letterlijk) de hele wereld. First up: het Verenigd Koninkrijk.

Wat nog meer nieuw is, is het schrijfkamp – in samenwerking met Universal Music Publishing Group. Op 30 en 31 maart 2023 gaan bij Amp.Amsterdam schrijvers en artiesten uit het Verenigd Koninkrijk samen met Nederlandse producers aan de slag om muziek te schrijven voor een aantal aankomende campagnes. 

George O’Brien, Director of Creative Sync bij Universal Music Group: "Deze sessies geven onze schrijvers en artiesten de kans om samen te werken met songwriters en producers van wereldformaat. Tijdens dit schrijfkamp komen gevestigde hitmakers en opkomende songwriters samen om nieuwe nummers te maken, met daarnaast ruimte om aan nieuwe briefings te werken voor film en tv."

Tip: ben je op zoek naar muziek? Deel je briefing!

Op dit moment is er nog ruimte voor een aantal briefings. Dus heb je als bureau of merk iets tofs liggen waar je passende muziek bij zoekt? Neem dan contact op met Sarah Fadl via [email protected].

Meet the Brits: save the date!

Amp.Amsterdam opent op 30 maart 2023 haar deuren om de creatieve sector kennis te laten maken met alle goeds van Britse bodem. Hou je mailbox in de gaten voor de uitnodiging en zet 30 maart alvast in je agenda.

www.amp.amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.