
Alfred ontwikkelt zomercampagne Eindeloos veel voordeel met Praxis Plus
In de zomercampagne toont Alfred dat klanten van Praxis allerlei voordeeltjes kunnen krijgen. Met de gratis Praxis Plus-app krijgen ze 10 procent welkomstkorting op een artikel naar keuze, en wie de app al heeft krijgt steeds extra kortingen, zoals tot 50 procent op verf.
Daarnaast zijn er heel veel andere voordelen, zoals de eerste twee uur gratis een aanhanger huren, stappenplannen en de Rekenhulp Vloeren. Hiermee berekent de app via de camera van je telefoon hoeveel laminaat of pvc je nodig hebt, inclusief snijverlies.
In de campagne laten Theo en Jesse, de Praxis-medewerkers die al drie jaar de hoofdrol spelen, zien wat de app allemaal in huis heeft.
Modulaire campagne
De campagne loopt de hele zomer. Gedurende deze lange periode zullen steeds andere voordelen onder de aandacht worden gebracht. Daarom is de campagne modulair opgezet, zodat steeds andere videoblokken elkaar op kunnen volgen. Deze manier van filmen heeft ook als voordeel dat de campagne eenvoudig aan te passen is naar kortere formats voor online video, social media en page take-overs.
Credits:
Verantwoordelijk bij Praxis Miranda Smit, Floor Barger, Isabella Vogelzang | Creatie Tim Visser, Thomas Overweg, Rogier Mahieu (CD) | Strategie Edward van de Ridder, Carlijn Danser | Account Edgar Rijnders, Mariëlle Bok, Luke Boots | Producer Swantje Hoppe | Video production en photography Freddy | Regisseur Kevin Boitelle | Animation & VFX Freddy | Mediastrategie UM
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Joe Public lanceert introductiecampagne voor BUUT
[Vacatures] Alfred zoekt een Senior Producer
SuperRebel.Agency ontwikkelt internationale merkfilm VGP
[Vacatures] DPG Media zoekt een Redacteur Video Qmusic
Joe Public en ALDI benadrukken bekroonde kwaliteit in campagne
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert