Albert Heijn opent AH to Go op het Media Park

Op maandag 3 mei 2021 opent Albert Heijn op het Media Park in Hilversum de deuren van een AH to go winkel. De convenience store is op weekdagen van 08:00 tot 17:30 uur geopend voor alle bewoners en bezoekers van het Media Park en biedt een breed assortiment aan verse, gezonde en grab and go producten. De AH to go is gevestigd aan het Joop van den Endeplein.

Tim Sleegers, directeur van Media Park Management: “De vestiging van AH to go op het Media Park is een belangrijke stap in het uitbreiden  van de voorzieningen op het Media Park en het versterken van de ontmoetings- en verblijfsfunctie. Het is onderdeel van de bredere strategie om het Media Park verder te ontwikkelen tot moderne, multifunctionele, innovatieve en bruisende media hub”.

Robert Jan Koopman, director partnerships en expansie van AholdDelhaize: “Op het Media Park hebben we een AH to Go met lekkere en verse producten. Waarom we nu op het Media Park zitten? Onze formule werkt heel goed op plekken waar veel mensen samenkomen. Elke AH to Go-winkel is afgestemd op een specifieke doelgroep en wordt dus tailormade ingericht. We hebben een heel breed assortiment en kijken welke producten het best passen bij de specifieke plek en bezoekers.”

www.mediapark.nl
www.ah.nl
www.aholddelhaize.com 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.