Albert Heijn lanceert jaarabonnement Mijn Albert Heijn Premium

Albert Heijn introduceert een omnichannel-abonnement voor klanten: Mijn Albert Heijn Premium. Hiermee kunnen klanten in de winkel en bij online bestellingen besparen op hun dagelijkse uitgaven. De lancering van Mijn Albert Heijn Premium is voor de supermarkt een volgende stap in de digitalisering van het klantprogramma van Albert Heijn.

Met Mijn Albert Heijn Premium vergroten klanten hun persoonlijk voordeel. Voor 12 euro per jaar kunnen zij als Premium-lid tot meer dan honderd euro besparen. Het abonnement bestaat onder meer uit 10 procent korting op alle biologische producten, dubbele spaarzegels, koopzegels en Mijn AH Miles, tien in plaats van vijf persoonlijke Bonus Box-aanbiedingen per week en 10 procent korting op de Albert Heijn Bezorgbundel.

Marit van Egmond, algemeen directeur van Albert Heijn: “De Bonuskaart bestaat meer dan twintig jaar en is omarmd door miljoenen klanten. Met de Albert Heijn-app groeide ons bonusprogramma verder tot een plek waar je inspiratie opdoet, boodschappenlijstjes maakt, online bestelt en meedoet aan onze spaarprogramma’s. Nu zetten we een innovatieve stap in de digitalisering van ons klantprogramma. Met dit abonnement willen we klanten extra in de watten leggen. Of je nu in de winkel boodschappen doet of online bestelt, met Mijn Albert Heijn Premium krijgt je toegang tot nog veel meer voordeel en gemak."

Met Mijn Albert Heijn Premium geeft Albert Heijn invulling aan de samenwerking met de andere merken van Ahold Delhaize in Nederland. Binnen het abonnement krijgen klanten korting op het Club Gall & Gall VIP-membership en Select van bol.com.

www.ah.nl
www.aholddelhaize.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Johan van der Zanden over Jeroen van Koningsbrugge

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.

Fama Volat lanceert Hartmakers-campagne voor Hart van Brabant

04-09-2025 | 12:55:10
Onder de titel Word Hartmaker van Hart van Brabant heeft Fama Volat een campagne ontwikkeld voor de regio, voorheen bekend als Midden-Brabant.

ESH Media sluit netwerk aan op Cäsar-platform

04-09-2025 | 12:43:00
Hierdoor zijn de meer dan 4.750 dubbelzijdige A0-displays van de exploitant nu beschikbaar via het Cäsar Dataloket.

Masha Kodden CMO De Koffiejongens

04-09-2025 | 12:37:00
Zij sluit zich aan bij het koffiemerk op een moment dat het bedrijf zijn merkcampagne Op avontuur tussen de grote jongens lanceert.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.