AGE Media organiseert How To Grow On YouTube Panel op Amsterdam Dance Event

YouTube agency AGE Media organiseert als programma-onderdeel van het Amsterdam Dance Event het How To Grow On YouTube Panel.

Het doel van het panel is om informatie te delen over de groeimogelijkheden op YouTube. Muziekbedrijven willen betere resultaten behalen en een hoger rendement realiseren voor hun artiesten en voor hun bestaande en nieuwe muziek/video-assets - zowel hit als ook non-hits.

Trending formats

Dit kan door de implementatie van trending formats en specifieke exploitatiemodellen die resulteren in meer views, abonnees, engagement en inkomsten - onder meer van AdSense en licenties - sync.

Jennifer Feaster, Managing Director van AGE Media: "We delen ook onze ideeën over hoe artiesten en muziekcontent zichtbaarder, aantrekkelijker en efficiënter kunnen worden in de aandachtseconomie."

Panel


Leden

Moderator

Tijd & Plaats

Donderdag 20 oktober | 15:00-15:45 uur

Huis Vasari (Vrije Academie) | Herengracht 368, Amsterdam

Tickets

www.amsterdam-dance-event.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.

Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei

09-10-2025 | 09:17:00
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale marketingaanpak van Brout en het integreren van CRM-data voor gerichtere communicatie en groei

N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis

09-10-2025 | 07:30:00
Zorgverzekeraar Menzis heeft de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis gelanceerd. De campagne wil laten zien waar mensen in het dagelijks leven met gezondheidsuitdagingen mee te maken hebben en hoe Menzis daarbij kan ondersteunen

FCB en Mastercard maken visuele beperkingen voelbaar

09-10-2025 | 01:15:00
FCB heeft voor creditcardmerk Mastercard een campagne ontwikkeld om te laten zien hoe mensen met een visuele beperking deze omzetten in mogelijkheden

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.