
Adverteerdersplatform DeLokalePlanner.nl gelanceerd
New Sales Company en ToLocal.nl hebben een adverteerdersplatform gelanceerd. Bij DeLokalePlanner.nl kunnen mediabureaus en adverteerders binnen vijf simpele stappen print- en online-advertenties zoeken, boeken en aanleveren, in ruim 600 huis-aan-huiskranten en op 1200 lokale websites.
Advertenties kunnen op titel worden geselecteerd en/of getarget op bereik, plaats, postcode of gemeente.
Adverteerders en bureaus hebben volgens initiatiefnemer Frank-Paul ter Berg de sterke behoefte om klanten of vestigingen zowel online als via print goed te ondersteunen bij lokale advertentiemogelijkheden.
Frank-Paul ter Berg: “Het ontbrak in de markt aan inzicht in het lokale medialandschap en de mogelijkheid om binnen een platform advertenties te plannen en direct te boeken. Met DeLokalePlanner.nl kan dat nu voor mediabureaus maar ook voor bedrijven zelf. Op verzoek helpen we gebruikers zelfs bij het opstellen van een advertentiecampagne”.
De ontwikkelde oplossing is een onafhankelijke one-stop-advertentie-shop. Het bevat naast een database met titels ook een boekingsmodule, een planner en een advertentieportaal.
Frank-Paul ter Berg: “Tot voor kort was het plannen en boeken van lokale advertentiecampagnes voor bijvoorbeeld mediabureaus en bedrijven met verschillende vestigingen een zeer arbeidsintensief proces. Het opvragen van verschillende offertes bij uiteenlopende uitgevers is vanaf nu niet meer nodig.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker
Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker
EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH
KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS
BMW start wereldwijde campagne voor iX3
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert