[ADNIGHT 2022] Wayne Parker Kent | THIS IS NOT A DRILL

Natuurlijk zijn we er dit jaar weer bij: ADNIGHT! Hét moment om bij meer dan zestig agencies in Amsterdam naar binnen te lopen. Ongegeneerd een kijkje in de keuken te nemen. En dan kan je the hottest agency in town natuurlijk niet overslaan. Maak kennis met ons team, proef ons eigen Superhelder bier en show your hottest moves! 

THIS IS NOT A DRILL

Op 14 oktober om 18:00 uur staan onze deuren wagenwijd voor je open. We zitten in een gloednieuw kantoor in een oude brandweerkazerne. Het thema is dus (tromgeroffel): THE HOTTEST AGENCY IN TOWN! Maak je klaar voor een vlammende avond waar je het volgende kunt verwachten:   

Tattoo Artist

18:00-22:00

The  Brief Special Edition

18:00-20:00 | Share your hottest content in your podcast

Hot Ones Challenge

18:00-23:00 | Handle the heat and win beer for a year

Silent Disco

20:30-23:00 | Dance to the heat ons some fiery hits

Locatie

Wayne Parker Kent HQ
De Ruijterkade 148
1011 AC Amsterdam
www.wayneparkerkent.com

Tickets

www.adnight.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.