[ADNIGHT 2022] Wayne Parker Kent | THIS IS NOT A DRILL

Natuurlijk zijn we er dit jaar weer bij: ADNIGHT! Hét moment om bij meer dan zestig agencies in Amsterdam naar binnen te lopen. Ongegeneerd een kijkje in de keuken te nemen. En dan kan je the hottest agency in town natuurlijk niet overslaan. Maak kennis met ons team, proef ons eigen Superhelder bier en show your hottest moves! 

THIS IS NOT A DRILL

Op 14 oktober om 18:00 uur staan onze deuren wagenwijd voor je open. We zitten in een gloednieuw kantoor in een oude brandweerkazerne. Het thema is dus (tromgeroffel): THE HOTTEST AGENCY IN TOWN! Maak je klaar voor een vlammende avond waar je het volgende kunt verwachten:   

Tattoo Artist

18:00-22:00

The  Brief Special Edition

18:00-20:00 | Share your hottest content in your podcast

Hot Ones Challenge

18:00-23:00 | Handle the heat and win beer for a year

Silent Disco

20:30-23:00 | Dance to the heat ons some fiery hits

Locatie

Wayne Parker Kent HQ
De Ruijterkade 148
1011 AC Amsterdam
www.wayneparkerkent.com

Tickets

www.adnight.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Crowdfunding Wij eisen de nacht stopgezet na ruim half miljoen

29-08-2025 | 12:58:00
Binnen twee dagen na de lancering heeft de campagne Wij eisen de nacht op al 252.440 euro opgehaald via crowdfunding.

Levi’s viert erfgoed met wereldwijde Icons-campagne

29-08-2025 | 12:41:58
Levi’s heeft een wereldwijde campagne gelanceerd waarin drie kledingstukken centraal staan: de 501 Original jeans, de Trucker Jacket en het Western Shirt

T-Mobile lanceert SuperMobile-campagne met Kevin Bacon

29-08-2025 | 12:37:56
T-Mobile heeft een nationale campagne gelanceerd om SuperMobile, het zakelijke telefoonabonnement, onder de aandacht te brengen

Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak

29-08-2025 | 12:20:33
Nu digitale advertising zich blijft uitbreiden via connected TV, video en het open web, groeit de druk op de industrie om transparanter te opereren

Minecraft zet Ice Cube in voor Cube Claims-campagne

29-08-2025 | 10:17:44
In deze social-first aanpak speelt de rapper en acteur een opvallende rol als verzekeringsinspecteur binnen de wereld van de game.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.