Ace agencies Born05 en Off The Record gaan Europese samenwerking aan met Steve Madden

Digital Branding Agency Born05 is vanaf heden de lead agency voor Steve Madden. Het bureau gaat samen met growth agency Off The Record aan de slag met het creëren van de storyline van het lifestyle fashion merk voor de Europese markten.

Born05 werkt aan de brand awareness en de groei van Steve Madden in de Europese markt. Hier bevindt zich de grootste groeimarkt voor het lifestyle fashionmerk voor dames, heren en kids. Steve Madden heeft Born05 in de arm genomen voor het creëren van een storyline en de creatie van lokale brand activatie en campagnes. Daarnaast is Off The Record in dit proces verantwoordelijk voor de optimalisatie en groei van de Steve Madden owned verkoopkanalen.

Jüri Coenraad, Marketing Manager Steve Madden Europe: “De afgelopen jaren hebben wij als merk een enorme groei doorgemaakt in Europa en we zijn van plan om nóg groter te worden. Born05 is mij altijd al opgevallen wegens hun goede en slimme campagnes en we zijn daarom erg blij om met hen de vertaalslag te kunnen maken om nog relevanter te worden voor onze doelgroepen. Het aansluiten van Off The Record voor de optimalisatie van onze eigen verkoopkanalen maakt het plaatje compleet. Erg fijn om verschillende disciplines onder één Ace-dak te hebben en samen te kunnen bekijken wat voor het merk het beste is." 

Dennis van Vugt, Managing Director Born05: “Wij kunnen ons heel goed vinden in de Europese ambities van Steve Madden. Het is een mooi Amerikaans merk met een bijzondere en rauwe historie, én een rijke, hedendaagse propositie. We staan te popelen om dit met Europese consumenten te delen.”

Steve Madden heeft het afgelopen jaar in Europa een flinke groei doorgemaakt en gaat met de hulp van Born05 en Off The Record verder groeien in Duitsland, Frankrijk, Nederland, Scandinavië en het Verenigd Koninkrijk.

www.stevemadden.eu
www.born05.com
www.weareofftherecord.com
www.thisisace.nl 

 

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.