Abovo Maxlead verwelkomt Bertolli en Jean Bâton

Na een heroriëntatie van hun media aanpak heeft Enrico Food, moederconcern van diverse foodmerken zoals Bertolli en Jean Bâton, gekozen voor mediabureau Abovo Media. Voor campagnes in andere landen zal samengewerkt gaan worden met het Local Planet netwerk.

Roots in good food

Enrico Food's motto is Roots in good food. In het productaanbod zitten bijvoorbeeld toast, pesto, sauzen, risotto, anti-pasti, olijven, tapenade en truffels. Zij voeren zowel eigen merken, de merken en producten van partners en hebben private label oplossingen. Naast het bekende Italiaanse Bertolli en de mayonaise en dressings van Jean Bâton, is het ook het huis van merken Urbani truffels, Delizioso, Maldon Salt, Costa Ligure, Pernigotti, Castellino, Chovi en Peppadew.

Local Planet Netwerk

Aleks Fiege, directeur marketing Enrico Food: "Wij zijn een echt ondernemend bedrijf en dat zoeken wij ook in onze partners. Wij groeien hard en willen vooral die energie ook terugzien in onze bureaus. Daarbij hoort een bepaalde mentaliteit: snel schakelen, kansen zien en daarop acteren en vooral de persoonlijke klik. Dit vonden wij bij Abovo Media. Zij zijn kritisch en onafhankelijk en dat heb je nodig in je adviseur. Onze internationale ambities willen wij gaan oppakken in combinatie met het Local Planet netwerk. Nederland is ons thuisland, maar groei zit zeker ook in het buitenland."

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead: "Wij winnen gelukkig vaker klanten en dan ben je altijd trots. Maar de eerlijkheid gebiedt me te zeggen, dat werken voor een iconisch merk zoals Bertolli extra bijzonder voelt. Enrico Food is een partij die ons uitdaagde om nog meer effect te halen uit hun marketing investering. Dat is een kolfje naar onze hand. Wat daarbij ook helpt is ons wederzijds geloof in het belang en de kracht van creatie. Dan gaan onze mediaplannen pas echt vliegen."

www.abovomaxlead.nl

www.abovomedia.nl

www.enricofood.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

SuperRebel en Bruut ontwikkelen Europese campagne voor Goliath Games

18-12-2025 | 22:53:05
SuperRebel Agency en Bruut hebbben een Europese online campagne ontwikkeld voor Goliath Games en het kaartspel Shit Happens

CANAL+ zet cinema centraal in campagne TANGO

18-12-2025 | 11:22:00
Met de campagne benadrukt het concern zijn langdurige band met de filmindustrie en positioneert het zich als partner binnen het creatieve proces van film.

Coca-Cola en FIFA starten FIFA World Cup Trophy Tour

18-12-2025 | 10:14:10
De wereldwijde tour biedt fans de kans om de originele WK-trofee te zien in aanloop naar het WK voetbal van 2026

LINDA. breidt portfolio uit met LINDA.mini

18-12-2025 | 09:40:00
Met deze uitbreiding richt het mediabedrijf zich op aanstaande moeders en ouders van kinderen van 0 tot en met 4 jaar.

Draft Digital en FarmCamps lanceren Geen stress, wel kippen

18-12-2025 | 09:28:00
De campagne speelt in op het gevoel dat gezinsvakanties vaak minder ontspannen zijn dan vooraf gehoopt.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.