AA Drink partner van World Padel Tour Amsterdam Open

AA Drink heeft een contract ondertekend waarmee de sportdrank-specialist zich twee jaar aan de World Padel Tour Amsterdam Open verbindt. Als partner van dit internationale padeltoernooi positioneren zij zich nog nadrukkelijker binnen de padelwereld.

AA Drink x World Padel Tour Amsterdam Open

Eerder al sloot AA Drink een contract met KNLTB Padel, waarmee ze onder andere zichtbaar zijn bij Copa de Padel. Claire Pastoor, brand manager bij AA Drink: "AA Drink richt zich steeds meer op de individuele sporter, daar valt voor ons ook de padelspeler onder. Vandaar het partnership met World Padel Tour Amsterdam, met dit grootste padelevent van Nederland bereiken we de topsporters, de padelliefhebbers en de amateurspelers. Het Wildcard-toernooi van World Padel Tour Amsterdam is daarom een belangrijk onderdeel van onze strategie." Vorige maand lanceerde AA Drink een nieuwe campagne Ready for More, waarmee de sportdranken bij de individuele sporter onder de aandacht worden gebracht. AA Drink staat sporters bij voor, tijdens en na de activiteit.

John van Lottum, toernooidirecteur van de World Padel Tour Amsterdam Open: "We zijn ontzettend blij met het toetreden van AA Drink. Een herkenbaar, authentiek sportmerk, dat op deze manier helpt de padelsport nog verder te ontwikkelen."

World Padel Tour Amsterdam Open wordt dit jaar voor het eerst georganiseerd in Nederland. De beste padelspelers ter wereld komen van 28 september tot en met 2 oktober naar de Centrale Markthal in Amsterdam voor dit internationale toernooi.

www.aa-drink.com

www.worldpadeltouramsterdam.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.