ZIGT positioneert zich met Freedom to grow

ZIGT positioneert zich voortaan met Freedom to grow. Eerder had ZIGT Freedom of media als motto. De aanleiding van de herpositionering is de ontwikkeling van het bureau van een media-adviesbureau naar adviseur op media-, marketing-, onderzoeks- en businessvraagstukken voor marketeers en ondernemers in Nederland en België.

Rogier Bruggeman, directeur van ZIGT: "ZIGT verbreedt haar horizon steeds meer doordat onze klanten steeds complexere vraagstukken bij ons neerleggen. Omdat we daar natuurlijk een passend antwoord op willen geven, vraagt het om het combineren van bestaande met nieuwe disciplines en bestaande met nieuwe blikvelden. Onze nieuwe positionering wordt aangescherpt van Freedom of media naar Freedom to grow. Op het oog wellicht een klein verschil, maar het tekent precies de uitdagingen waar ZIGT samen met onze klanten voor staan. De gesprekken die wij elke dag met onze klanten voeren gaan veel breder dan mediavraagstukken, maar groei staat eigenlijk altijd centraal.  Groei in omzet, groei in waarde, groei in bekendheid, groei in of van medewerkers, groei in duurzaamheid of andere vormen van groei. Media is daarbij een middel, maar groei wordt altijd gerealiseerd in combinatie met andere factoren. En met name die krijgen een steeds nadrukkelijkere rol binnen ZIGT voor de veelheid en diversiteit aan klanten."

De positionering is het resultaat van een goede samenwerking tussen het creatieve team bij ZIGT met externe partners Brandgurus en Joe Public. De introductie van Freedom to grow gaat gepaard met een in huis ontwikkelde campagne op onder meer digitale vakmedia, radio en digitale buitenreclame. 

www.zigt.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.