Whizpr en Clipit komen met Realtime Brand Dashboard

Whizpr introduceert het Whizpr Realtime Brand Dashboard. Dit is een online dashboard dat real time inzicht geeft in de ontwikkelingen van een merk of thema in online en printmedia. Whizpr ontwikkelde de dienst samen met mediamonitoringbureau Clipit uit Nijmegen.

Annerieke Kamphuis, directrice bij Whizpr: "Kwaliteit en snelheid staan vaak haaks op elkaar. Snel inzicht geeft vaak geen kwaliteit, en om kwaliteit te bieden heb je tijd nodig. Het Whizpr Realtime Brand Dashboard tackelt deze uitdaging. Het is een perfecte combinatie van de realtime, snelle en complete data van Clipit, aangevuld met de duiding en het advies van onze eigen communicatie-experts."

Charissa Smits, Managing Director bij Clipit: "Al sinds 2014 werken we samen met Whizpr bij het leveren van onze media monitoring-oplossingen. Door data van context te voorzien geven we opdrachtgevers inzicht in hun media prestaties, waardoor zij nog beter data-gedreven beslissingen kunnen maken."

Whizpr maakt gebruik van data die Clipit verzamelt. Het gaat daarbij om data uit duizenden Nederlandstalige nieuwsbronnen en miljoenen socialmediaposts van platforms zoals Twitter en Facebook. Data over vooraf ingestelde zoektermen zoals een merknaam, thema of de naam van een persoon of product wordt direct doorgezet naar het dashboard, dat deze gegevens in grafieken of lijsten presenteert.

www.whizpr.nl
www.clipit.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.