Whizpr Nederlandse pr-partner voor KnowBe4

KnowBe4 neemt Whizpr uit Wageningen in de arm voor advies en ondersteuning op het gebied van pr, marketing en contentcreatie.

Het bedrijf is bekend van zijn security awareness training- en simulated phishingplatform. Whizpr coördineert sinds 1 januari 2020 alle mediagerelateerde activiteiten voor KnowBe4 in Nederland en zal samen met het lokale team werken aan het vergroten van de naamsbekendheid en de positionering als de go-to-partner voor security awareness-trainingen en ondersteunende producten.

Jelle Wieringa, Technical Evangelist bij KnowBe4: “Het beveiligen van data, applicaties en netwerken is al heel lang niet meer het domein van alleen de IT-admin en de CISO. De security-ketting is zo sterk als de zwakste schakel en de praktijk wijst uit dat meer dan negentig procent van de incidenten te wijten is aan eindgebruikers. KnowBe4 heeft een uitgebreid platform met duizenden security awareness-trainingen ontwikkeld die niet alleen interessant zijn om te volgen, maar ook bewezen effectief zijn in het terugdringen van security-incidenten. We zijn blij dat Whizpr ons gaat helpen om dit belangrijke en zeer actuele thema en de KnowBe4-producten onder de aandacht te brengen van zowel klanten, prospects als het brede publiek. We zijn ervan overtuigd dat we in hen een zeer ervaren partner hebben gevonden.”

Annerieke Kamphuis, eigenaar van Whizpr: “De producten en het verhaal van KnowBe4 sluiten naadloos aan op recente ontwikkelingen die wij zien in de markt. Security is altijd een combinatie van technologie en bepaald gedrag binnen een bedrijfscultuur. Het is daarom goed dat er meer focus komt op het bewustmaken van en onderwijzen over cybersecurity. Dit is een mooie uitdaging waar wij graag mee aan de gang gaan en sluit helemaal aan op de activiteiten die wij voor onze andere security-klanten doen. We zijn erg blij dat we met KnowBe4 wederom een marktleider toe kunnen voegen aan ons groeiende portfolio van technologiebedrijven.”

www.knowbe4.com
www.whizpr.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.