WhitePaper Sessions | ZIGT - Elevator - Airborne - Logitech - BrandBase | Woensdag 7 juli 2021

 

WhitePaper Sessions #1

A marketeers only event

ZIGT | Elevator | Airborne | Logitech | BrandBase

Woensdag 7 juli 2021 | 15:00-17:00 uur

Kromhouthal | Amsterdam

#INNOVATIE


Voorafgaand aan het DeMedia100 Diner 2021 organiseert Media Meetings & Magazines - op dezelfde locatie - de eerste editie van de WhitePaper Sessions. Thema van deze eerste sessie is INNOVATIE.

Sprekers

René Zeedijk, Directeur Business Development & Marketing bij ZIGT. Media- en performancebureau ZIGT zal de resultaten delen van een recent onderzoek onder marketeers, uitgevoerd door MSI. ZIGT heeft onderzocht wat marketeers verwachten voor de post-Covid-periode op het vlak van hun mediakeuze, creatie en hun performance-inzet. Maar ook wordt onderzocht of Clubhouse nog een rol van betekenis gaat spelen in de komende periode.

Marketeers zijn uitgenodigd om hier aan het onderzoek mee te doen

Thomas Wolters heeft zich jarenlang als marketing directeur bij onder meer XS4ALL, Tele2 & Travix bezig gehouden met innovatieve marketing. Nu is hij directeur bij growth marketing agency Elevator - een MakerStreet-bureau. Hij neemt ons mee in zijn visie op marketing innovatie met concrete cases waar data en optimalisatie de sleutels zijn voor snelle groei.

Jeroen de Bakker heeft innovatie door de aderen lopen. Vooral van audio gaat zijn hart sneller kloppen. Sinds januari 2021 is hij Managing Partner bij Airborne - een Ace-bureau. De presentatie van Jeroen gaat over de meest recente grote innovatie in media; de podcast. Hoe werkt het, hoe ziet de audience van podcast eruit en vooral; wat kan de marketeer met podcast?

Joost Jetten is Head of Enterprise bij Logitech Benelux. Het ontwikkelen van innovatieve producten en oplossingen is de kernactiviteit van dit Zwitserse technologiebedrijf. Joost geeft zijn visie op werken anno vandaag en de veranderingen die dat met zich meebrengt. 

 

Paul Alberts is eigenaar van BrandBase. Hij vertelt ons over de noodzaak, de ellende, het nut en het genot van innoveren aan de hand van verschillende inspirerende cases.

 

 

Moderator

Joris van Heukelom, partner bij MakerStreet

 

 

 


Dit is een marketeers-only kennis sessie en kosteloos te bezoeken.

Meld je aan door een e-mail te sturen naar Bas Vlugt.

The WhitePaper Sessions is een Testen voor Toegang Event.

www.testenvoortoegang.org


Deelnemerlijst

4orange | ACE | AGE Media | AGU | Airborne | AS Watson | Auping | Big Orange | BrandBase | De Kuyper | Elevator | Essity | FonQ | Holland Casino | Kiesjefolders | Logitech | MakerStreet | Marketing Report | MPG.Group | OneWorld | Oranjefonds | Outatime | TUI | Vertigo 6 | ZIGT


www.zigt.nl
www.elevator.amsterdam
www.airborne.audio

www.logitech.nl
www.brand-base.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.