Webflight slaat andere weg in

Applicatieontwikkelaar Webflight slaat een andere weg in. Menno de Haas, Director Webflight: ”De wereld verandert sneller en ingrijpender dan ooit en wij als bedrijf zijn veranderd. In 2021 zetten wij zowel intern als extern de medewerker centraal. Het nieuwe design van onze website en de aangescherpte propositie sluiten nu naadloos aan op de diensten die we leveren.”

Het doel van Webflight is het leven van de medewerkers van hun klanten leuker te maken, met als bijkomend voordeel dat het bedrijf beter gaat performen. Succesvolle bedrijven maken voor hun bedrijfsprocessen geen gebruik van ingewikkelde, technische systemen, maar van een digitaal product waarbij de focus ligt op de eindgebruikers: je medewerkers. Zij moeten het immers elke dag gebruiken en bepalen daarmee hoe smooth de bedrijfsprocessen verlopen.

Het design van de Webflight-website is in een ander jasje gestoken. Met de branding wil de ontwikkelaar benadrukken dat zijn design driven benadering onlosmakelijk verbonden is met het succes van de klanten. Menno de Haas: “Goed gedesignde applicaties kunnen de processen binnen je bedrijf enorm versoepelen. User experience bepaalt uiteindelijk het succes van je dienstverlening.” Webflight maakt de digitale transformatie mogelijk waarbij de B2C-gebruikerservaring naar de medewerker wordt gebracht.

Webflight valt onder de paraplu van moederbedrijf Makerstreet.

www.webflight.nl



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.