Wayne Parker Kent maakt Moment of Growth-podcast voor Mollie

De Europese betaalprovider Mollie lanceert de podcast Moment of Growth; een show waarin de groei van ondernemers centraal staat. Concept en productie van de podcast komen voor rekening van Wayne Parker Kent. De eerste vier afleveringen zijn nu te beluisteren.

De show wordt gepresenteerd door Vivianne Bendermacher, oprichter van het technologieplatform Techionista. Bendermacher zoomt in iedere episode in op een onderneming. Samen met de mensen achter de bedrijven bespreekt ze hun Moment of Growth; een bepalend moment in de bedrijfsgeschiedenis. In de eerste vier afleveringen staan de verhalen van Mealhero, GUTS Tickets, Parfumado en Reishunger centraal. Het is de eerste keer dat Mollie en Wayne Parker Kent samenwerken.

Marijke de Laat, Brand Lead bij Mollie: “Moment of Growth maakt deel uit van een brede contentstrategie waarin de groei van onze klanten centraal staat. Iedere dag werken we er hard aan om online betalen makkelijker te maken. Om daarmee onze klanten te helpen groeien. Dit doen we door het bieden van de beste betaaloplossingen, lokale support en het delen van onze kennis hoe het verschil te maken door het bieden van de beste betaalervaring.”

Daan Zoetmulder, Managing Director bij Wayne Parker Kent: “De b2b-podcastmarkt is een drukbevolkt stukje land. Daarom zochten we naar een duidelijk onderscheidend vermogen voor het format. Door het interview te sturen richting zo’n climax, maken we er iets meer van dan zomaar een interview.”

De eerste vier afleveringen van Moment of Growth zijn te beluisteren via Apple Podcasts, Spotify, Soundcloud en iedere andere grote podcast-app.

www.wayneparkerkent.com
www.mollie.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.