Voorjaarscampagne PLUS draait om een goed begin

PLUS lanceert de voorjaarscampagne Goed eten is een goed begin. Wunderman Thompson Amsterdam ontwikkelde de campagne, die onder meest bestaat uit een tv-commercial. Die gaat over een liefde die opbloeit in de supermarkt.

Okke Wiarda, manager merk en communicatie van PLUS: “Zonder mondkapje en op afstand verliefd worden in de supermarkt. Op dit moment niet de realiteit, maar wel een scenario waar we weer naar uitkijken. Die positieve vibe en de rol van Goed Eten daarbij, willen we met deze voorjaarscampagne de huiskamers in brengen. Want juist in deze tijd kunnen we een stukje optimisme wel gebruiken.”

PLUS geeft beginnende singer-songwriters een podium. Na Joe Buck, Hannah Mae en Tim Dawn is het dit voorjaar de beurt aan Tommy Ashby en Lydia Clowes. De lovestory in de supermarkt inspireerde deze singer-songwriters om Happy Just to Know te schrijven.

Naast de tv-commercial is er een serie van online video’s die uiteenlopende verhalen laat zien waarin goed eten zorgt voor een goed begin.

www.plus.nl
www.wundermanthompson.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.