Virtue en Irene Baqué werken samen met drie korte films over vrouwenbanden voor Pandora

Virtue, het creatieve bureau van Vice, en filmmaker Irene Baqué lanceren de internationale campagne voor sieradenmerk Pandora, waarbij de onschatbare waarde van vrouwen die elkaar aanmoedigen ten behoeve van kracht, weerbaarheid en zelfvertrouwen, wordt belicht en gevierd.

De door filmregisseur Irene Baqué geregisseerde driedelige korte filmreeks toont drie verschillende groepen vrouwen die laten zien wat verschillende vormen van sisterhood betekenen voor vrouwen op verschillende momenten in het leven en hoe deze relaties hen helpen groeien en ontwikkelen.

Irene Baqué: "Ik hoop met dit werk een stem te geven aan deze vrouwen en de belangrijke kwesties en onderwerpen waarover gesproken moet blijven worden zodat we een positieve verandering teweeg kunnen brengen in onze wereld. Deze vrouwen halen kracht uit zichzelf en de gemeenschap die zij samen hebben en zijn het bewijs hoe ontzettend belangrijk het is om vrouwen om je heen te hebben." 

Een van de korte films, Soul Swimmers, gaat over The Blue Tits; een 15-koppige groep vrouwen van verschillende leeftijden en achtergronden die worden samengebracht door hun collectieve liefde voor buiten zwemmen. Ze komen niet alleen samen voor een verfrissende duik in het koude water maar ook om elkaar te steunen in hun respectievelijke uitdagingen in het leven.


Sister Sounds gaat over Creole Cutsan, een volledig vrouwelijk collectief dat bestaat uit DJs en creatieven die het geluid van hun Caribische achtergrond vieren. Hun passie voor het ontdekken van hun Caribische identiteit door platen en muziek is wat hen samenbrengt. Samen creëren zij een veilige plek om elkaar te helpen leren en ontdekken.


For Geneerations toont vier generaties vrouwen uit dezelfde familie die elkaar door helpen met de uitdagingen die komen kijken bij moederschap. De korte film legt vast hoe Chaneen, moeder van twee dochters, zich door het moederschap heen navigeert met behulp van de band met de vrouwen in haar familie.


Rozina Bashir, Senior Strategist at Virtue: "Ons doel voor deze campagne was om samen te werken met vrouwelijke schrijvers en filmmakers en hen een platform te geven om content te creëren met een focus op echte vrouwen en echte interesses. Wij hopen dat deze korte films laten zien hoe vrouwen elkaar iedere dag steunen, aanmoedigen en vieren en hiermee vrouwen wereldwijd inspireren."

Credits
Director: Irene Baqué | DOP: Beatriz Sastre | Art Director: Tors Beedles | Editor: Scarlett Bovingdon | Colourist: Tim Smith @ Cheat | Sound Designer: Nis Nørgaard | Executive Creative Director, Virtue Northern Europe: Morten Grubak |Creative Director, Virtue:  Rich Perusi | Senior Creative, Virtue: Wren Graham | Senior Strategist, Virtue Rozina Bashir | Art Director, Virtue: Ieva Blaževičiūtė | Line Producer: Cecilia Linares | Production Manager: Ray Okudzeto | Post Producer: Katrine Filt | Senior Producer, Virtue: Bruno Carvalho | Head of Production, Virtue Northern Europe: Heidi Baltzer | Music Supervisor, Virtue: Bonnie Reilly | Managing Director, Virtue Northern Europe: Louise Lang | Business Director, Virtue: Signe Krogh | Focus Puller: Raúl Menéndez | Camera assistant: Sonia Rodriguez  |  Serrano |  Sound recordist: Mike McGinn, Nicholas Davies | DIT: Ewan Macfarlan | Gaffer: Milo Cosemans | Spark: Robert Gifford

www.virtueworldwide.com
www.vice.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.