Vertigo 6 verkozen als socialmediabureau door Timing

Timing heeft Vertigo 6 uitgekozen als socialmediabureau. Vertigo 6 zal per direct socialmediamanagement en social advertising verzorgen ter promotie van de merken van Timing.

Timing behoort is onderdeel van de ADG Dienstengroep. Timing telt meer dan 900 medewerkers en bestaat ruim 25 jaar. De dienstverlening bestaat uit uitzenden, detacheren, payrolling, werving en selectie en inhouse services. Vertigo 6 helpt Timing met de merkpositionering van de verschillende labels door een nieuwe socialmedia- en contentstrategie.

Leroy Witjes, manager marketing & communicatie bij Timing: "Onze flex- en payrollkrachten spelen een cruciale rol in het leven van ons allemaal. Zonder hen zou Nederland stil staan. Daarom vinden wij het belangrijk dat zij deze rol kunnen blijven vervullen. Onze visie, Timing als de meest gewaardeerde flexregisseur van Nederland, geeft hierbij houvast. Want ons werk gaat verder dan het bij elkaar brengen van vraag en aanbod. Wij helpen onze klanten en onze flexkrachten bij het realiseren van hun dromen. Onze socialkanalen spelen een steeds belangrijkere rol in het bereiken van onze huidige en toekomstige flexkrachten. Vertigo 6 begrijpt waar GenY en GenX zich bevinden, hoe zij media consumeren en dit weten zij te vertalen naar social activatie."

Mike Hendrixen, oprichter van Vertigo 6: "Wij zijn ontzettend blij dat Timing voor Vertigo 6 heeft gekozen. Deze opdracht past perfect bij onze socialmediakennis en ervaring. We kijken er ontzettend naar uit om de socialmediakanalen van Timing een flinke boost te geven met frisse en effectieve content."

www.vertigo6.nl
www.adgdienstengroep.com
www.timing.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.