Team Jumbo-Visma en Swapfiets bundelen krachten

Swapfiets is voor drie jaar sponsor van Team Jumbo-Visma. Een deel van de samenwerking is de doelstelling om zoveel mogelijk mensen aan het fietsen te krijgen.

Swapfiets is bekend van de fietsabonnementen. In veel grote Europese steden zijn de witte Swapfiets servicewagens met fietsen op het dak inmiddels een bekend gezicht. Deze servicewagens zijn geïnspireerd door wielerwedstrijden waar snelle service cruciaal is voor de renners.

Als onderdeel van het overall partnership ondersteunt Swapfiets de Team Jumbo-Visma Academy bij hun breedtesport activiteiten met professionele Swapfiets-racefietsen, waarmee jongeren hun carrière in de wielersport kunnen starten. Bovendien kunnen atleten van Team Jumbo-Visma en alle medewerkers altijd rekenen op de Swapfiets-fietsen.

Richard Burger, medeoprichter van Swapfiets: “Team Jumbo-Visma en Swapfiets hebben elkaar gevonden door dezelfde passie voor fietsen en de visie dat de fiets het beste vervoermiddel is in steden bij het streven naar duurzamer, milieuvriendelijker en flexibel vervoer voor iedereen.”

Richard Plugge, algemeen directeur van Team Jumbo-Visma: “Swapfiets is een innovatieve leider als het gaat om stadsfietsen. Ons team is innovatief in onze manier van werken, dus we matchen met Swapfiets en dat zie je vanaf nu terug in het peloton. We zijn allebei van mening dat hoe meer mensen fietsen, hoe beter het is voor de gezondheid van iedereen en de steden waarin we leven. Samen zullen we mensen helpen om meer te fietsen, zowel in de sport als in het dagelijks leven. We hopen dat onze volgende topatleet ooit zijn carrière is begonnen op een door Swapfiets aangeboden racefiets.”

www.teamjumbovisma.nl
www.swapfiets.nl
www.jumbo.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.