Supermarkt Deen sluit voortaan om 20:00 uur

Alle supermarkten van Deen die normaal gesproken na 20:00 uur geopend zijn, zijn de komende tijd om die tijd gesloten. De maatregel is een gevolg van het verbod op verkoop van alcoholische dranken na 20:00 uur.

De supermarkt is van mening dat het lastig is om het alcoolverkoopverbod te handhaven en wil medewerkers daar niet mee belasten. Er zijn meer dan 80 Deen-supermarkten die overigens niet allemaal na 20:00 uur open zijn. Albert Heijn en Jumbo hebben laten weten de normale openingstijden aan te houden.

Overeens heeft een groot deel van alle Nederlandse supermarkten van 7:00 tot 8:00 uur hun deuren voor klanten uit kwetsbare groepen geopend. Elke supermarkt heeft daarnaast zelf een tweede uur naar eigen inzicht vastgesteld waarop de winkel voor mensen met een kwetsbare gezondheid open is.

www.deen.nl
www.rijksoverheid.nl



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.