Sportfondsen in zee met Marvia

Sportfondsen, dat zich inzet voor een vitaal Nederland, heeft voor de brandportal van Marvia gekozen om een betere digitale service te gaan leveren aan alle aangesloten accommodaties. De Sportfondsen brand portal gaat het lokaal ondernemerschap van de ruim 500 vestigingen en accommodaties stimuleren en helpen om de vernieuwde huisstijl verder uit te rollen.

Sportfondsen heeft de pay-off Sportfondsen geeft energie gelanceerd. De pay-off en bijbehorende update van de huisstijl zijn een doorvertaling van de missie van Sportfondsen om Nederland vitaal te maken.

Bart Mouter, manager marketing & communicatie bij Sportfondsen Nederland: “Wij geloven dat je van sporten en bewegen energie krijgt en dat maakt je vitaal. Of je nu beweegt om te ontspannen, te ontmoeten, te leren of om jezelf uit te dagen, je gaat met energie weer naar huis. Om dit op de juiste manier uit te dragen, gaan we alle bij onze aangesloten accommodaties helpen met alle digitale middelen die nodig zijn. Hierbij speelt de brand portal van Marvia een onmisbare rol.”

Angela van Westen, marketingmedewerker Sportfondsen: “De vernieuwde Sportfondsen-huisstijl willen wij op een servicegerichte manier uitrollen bij meer dan 500 bij ons aangesloten zwembaden, sporthallen, fitnesscentra en andere ontmoetingsplekken. Het gaat om gebruiksvriendelijkheid voor mijn collega’s en het verzorgen van meer kwaliteit en uniformiteit bij al onze communicatie. Centraal en lokaal. Marvia is als specialist op het gebied van lokale marketing software bij uitstek de partner om dit te realiseren.”

De Sportfondsen brand portal is zo ingericht dat alle materialen zoals logo’s, foto’s, video’s en templates voor iedereen goed vindbaar en makkelijk te gebruiken zijn. Daarnaast is in de portal ook een interactieve event kalender opgenomen en kunnen er best practices tussen de accommodaties gedeeld worden.

www.sportfondsen.nl
www.getmarvia.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.