Sportfondsen in zee met Marvia

Sportfondsen, dat zich inzet voor een vitaal Nederland, heeft voor de brandportal van Marvia gekozen om een betere digitale service te gaan leveren aan alle aangesloten accommodaties. De Sportfondsen brand portal gaat het lokaal ondernemerschap van de ruim 500 vestigingen en accommodaties stimuleren en helpen om de vernieuwde huisstijl verder uit te rollen.

Sportfondsen heeft de pay-off Sportfondsen geeft energie gelanceerd. De pay-off en bijbehorende update van de huisstijl zijn een doorvertaling van de missie van Sportfondsen om Nederland vitaal te maken.

Bart Mouter, manager marketing & communicatie bij Sportfondsen Nederland: “Wij geloven dat je van sporten en bewegen energie krijgt en dat maakt je vitaal. Of je nu beweegt om te ontspannen, te ontmoeten, te leren of om jezelf uit te dagen, je gaat met energie weer naar huis. Om dit op de juiste manier uit te dragen, gaan we alle bij onze aangesloten accommodaties helpen met alle digitale middelen die nodig zijn. Hierbij speelt de brand portal van Marvia een onmisbare rol.”

Angela van Westen, marketingmedewerker Sportfondsen: “De vernieuwde Sportfondsen-huisstijl willen wij op een servicegerichte manier uitrollen bij meer dan 500 bij ons aangesloten zwembaden, sporthallen, fitnesscentra en andere ontmoetingsplekken. Het gaat om gebruiksvriendelijkheid voor mijn collega’s en het verzorgen van meer kwaliteit en uniformiteit bij al onze communicatie. Centraal en lokaal. Marvia is als specialist op het gebied van lokale marketing software bij uitstek de partner om dit te realiseren.”

De Sportfondsen brand portal is zo ingericht dat alle materialen zoals logo’s, foto’s, video’s en templates voor iedereen goed vindbaar en makkelijk te gebruiken zijn. Daarnaast is in de portal ook een interactieve event kalender opgenomen en kunnen er best practices tussen de accommodaties gedeeld worden.

www.sportfondsen.nl
www.getmarvia.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.