Specsavers begint campagne Open voor Zorg

Specsavers is de campagne Open voor Zorg gestart. Met deze campagne wil Specsavers consumenten informeren over de mogelijkheden die de winkelketen biedt tijdens de coronaperiode. Als onderdeel introduceert het bedrijf Zorg op Afstand. Met deze nieuwe service kunnen consumenten, ongeacht of ze reeds klant zijn, met een urgente vraag over hun zicht of gehoor een online videoconsult aanvragen bij een optometrist of audicien van Specsavers. De campagne is vanaf te zien op televisie, social media en online.

Remko Berkel, algemeen directeur Specsavers Nederland: "Momenteel bevinden we ons in een ongewone situatie waarin het voor veel mensen niet mogelijk of wenselijk is om onze winkels te bezoeken. Om toch aan zoveel mogelijk mensen oog- en hoorzorg te kunnen bieden, of je nu klant bent bij ons of niet, hebben we besloten om Zorg op Afstand te introduceren. Juist in deze tijden willen we bereikbaar zijn en verbinding zoeken met mensen die onze hulp nodig hebben. We laten met deze service ook zien dat we als familiebedrijf snel kunnen reageren op onverwachte ontwikkelingen en daar ben ik stiekem best trots op."

Specsavers is van plan om ook na de coronaperiode Zorg op Afstand aan te blijven bieden. De service is intussen ook uitgerold in onder andere Denemarken, Noorwegen, Zweden en Ierland.


www.specsavers.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.