Spar mini gaat verder on tour

Spar mini, een eenpersoonswinkel van Spar, gaat verder on tour. Nadat het concept door de Friese wateren en in Leeuwarden, Woudsend en Franeker te vinden was, staat de Spar mini tot en met 28 juli 2020 bij Strand Nulde in Putten.

Spar mini is onderdeel van de zomercampagne die Spar vanaf 13 juli 2020 is gestart op televisie, online en in de winkel.

John van der Ent, CEO van Spar: "Spar is de enige winkel die je als Nederlandse toerist overal ter wereld tegenkomt. Daarin zijn we uniek Want wie deed er geen boodschappen bij Spar tijdens z’n vakantie in Oostenrijk, Spanje of Thailand? Deze zomer blijven we massaal in eigen land. En dus ook in eigen Spar.”

John van der Ent: "Of je nu langs Spar express rijdt voor een ontbijtje onderweg op weg naar het pretpark, op de fiets klimt voor een rondje wielrennen en een lunch meepakt bij Spar buurt of Spar city óf juist een lekker lui dagje strand afsluit met een maaltijd van Spar enjoy. Spar speelt in op het coronabeleid. Er staat alleen iemand van ons buiten die zorgt voor de bevoorrading en het deurbeleid. Want er kan maar één persoon tegelijk binnen winkelen. Ook afrekenen gaat snel, handig en coronaproof met de zelfscan-kassa. Zo zijn we helemaal klaar voor de 1,5-metersamenleving."

Op vertoon van flessenpost, die wordt uitgedeeld door Spar-medewerkers, ontvangt de consument een gratis ijsje. Op de achterzijde van de flessenpost zit een voucher voor sinaasappelsap en croissants.

www.spar.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.