Social technology agency Gospooky: Marcel Faber CFO en Pedram Shadbash Commercial Director

Social technology agency Gospooky heeft Marcel Faber aangetrokken als Chief Financiel Officer en Pedram Shadbash als Commercial Director. De uitbreiding is onderdeel van de internationale groeistrategie, met concrete plannen om nog dit jaar voet aan wal te zetten in de Verenigde Staten.  

Sinds de oprichting van Gospooky in 2016 is de snelheid waarmee de wereld van social media verandert exponentieel toegenomen. Met dezelfde snelheid is Gospooky uitgegroeid tot een sterk team van honderd digital experts, werkend op het snijvlak van creativiteit en technologie en met een sterke focus op Augmented Reality (AR). Het team heeft één gezamenlijke missie: toonaangevende, internationale klanten zoals Amazon, JBL, Snap Inc., G-Star en Gorillas in de voorhoede van social media te houden.

Mariette Huber, Chief Growth Officer: “Gospooky is enorm gegroeid de afgelopen jaren en we zijn klaar voor de volgende stap: internationale uitbreiding. Met het openen van een tweede kantoor in de VS versterken we onze internationale positie en vergroten we de mogelijkheden om global klanten en partnerships te bedienen. Met experts Marcel Faber en Pedram Shadbash halen we een bak aan ervaring in huis die helpt om onze ambities en doelen nog beter en sneller te realiseren.”

Versterking op wereldniveau

Het afgelopen decennium was Marcel Fabers werkzaam als CFO bij snel groeiende tech agencies. Voor onder andere MediaMonks en diverse tech startups leidde hij succesvolle financiële en ondersteunende teams, en was hij als CFO verantwoordelijk voor het opzetten van meerdere internationale kantoren. Pedram Shadbash was bij Online Company jarenlang verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van de internationaal opererende performance marketing agency. Als managing director speelde hij een sleutelrol in de aansturing van digitale acceleratie programma's voor A-merken. De twee aangeworven directieleden krijgen binnen het managementteam de taak om het bedrijf naar de volgende fase van groei te brengen.

Marcel Faber: “Gospooky heeft afgelopen jaar een ambitieuze groeistrategie ingezet, zowel op omzetniveau als in omvang. Het is nu mijn uitdaging om een sterk fundament van financiële en ondersteunende teams neer te zetten, zodat Gospooky de internationale ambities en groei kan realiseren”. Pedram vult verder aan: “Gospooky heeft in korte tijd een indrukwekkend klantenportfolio opgebouwd. Met de onveranderd sterke focus op innovatie en klantsucces, blijven we onze digital expertise en dienstverlening optimaliseren. Zo blijven we grenzen verleggen in de wereld van social, zowel voor onze huidige als toekomstige global klanten.”

www.gospooky.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.

Media Reverse en Bruna tonen effect van AI in zomercampagne

16-10-2025 | 16:37:23
Bruna, Media Reverse en Talpa bewijzen dat AI-campagnes effectief en geloofwaardig kunnen zijn
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.