Skateboard Federatie Nederland (SFN) lanceert community app voor skateboarders

Skateboard Federatie Nederland heeft in samenwerking met Incentro een nieuwe skate-app ontwikkeld om skaters met elkaar te verbinden.  

De SFN Skate App biedt de mogelijkheid om meer dan 60 skatetricks te oefenen, voortgang bij te houden en skatespots te zoeken in de buurt. In samenwerking met digitaal full-service bureau Incentro is de nieuwe app ontwikkeld. Het doel van deze samenwerking is om de skateboard-community te versterken, juist nu we meer de straat op mogen. De richtlijnen vanuit de regering en veiligheidsregio´s om 1,5 meter afstand te houden zijn hierbij nog steeds van toepassing. 

De nieuwe app legt alle skatetricks uit met behulp van een instructievideo én gouden tips van Nederlandse top skateboarders, zoals Douwe Macaré, Rob Maatman en Roos Zwetsloot.

Candy Jacobs, leading lady van skateboardend Nederland: "Als skateboarder ben je altijd op zoek naar nieuwe spots. In mijn stad ken ik de weg en de skate-plekken. Het is ideaal om te weten waar alle goede en nieuwe skate-locaties zijn in andere dorpen en steden. Community staat centraal bij skateboarden en die wordt via deze app alleen maar vergroot!"

Nynke Lely, voorzitter SFN: "Nu veel jongeren deze zomer niet op vakantie gaan wil Skateboard Federatie Nederland hen stimuleren om naar buiten te gaan. De SFN Skate App biedt motivatie en uitdaging voor skateboarders van alle niveaus. We hopen hiermee een bijdrage te leveren aan zowel de skateboard community als een gezonde samenleving. Incentro is voor ons de ideale partner, aangezien Incentro’s bedrijfscultuur goed matcht met de skatecultuur."

Skaters kunnen de app gratis downloaden via de Apple App Store of Google Play.

www.skateboardbond.nl
www.incentro.com

 

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.