Samsung Electronics launches global campaign for its TV, The Serif

Samsung Electronics has partnered with iconic brands to launch the “What’s on The Serif?” for its TV, The Serif.

Co-created with French furniture designers Ronan & Erwan Bouroullec, The Serif was first introduced in 2016 and gained acclaim as a furniture-like TV with its distinctive I-shaped design.

Back in the day when cathode-ray tube televisions flourished, consumers would showcase personal mementos and framed photographs on top of their televisions. However, as TV displays became thinner over the last several years, this was no longer an option.

Inspired by rapidly changing trends, Samsung launches this innovative campaign highlighting The Serif’s unique design characteristics that evoke pleasant nostalgia with a retro appeal.

High-profile fashion, beauty and lifestyle brands will join the campaign to demonstrate support. Companies including LEGO, AMOREPACIFIC, Heinz, Sticky Monster Lab, GoolyGooly, Alessi and Callaway Golf will release unique hashtags.

www.samsung.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bob Koigi

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.