Samsung Electronics launches global campaign for its TV, The Serif

Samsung Electronics has partnered with iconic brands to launch the “What’s on The Serif?” for its TV, The Serif.

Co-created with French furniture designers Ronan & Erwan Bouroullec, The Serif was first introduced in 2016 and gained acclaim as a furniture-like TV with its distinctive I-shaped design.

Back in the day when cathode-ray tube televisions flourished, consumers would showcase personal mementos and framed photographs on top of their televisions. However, as TV displays became thinner over the last several years, this was no longer an option.

Inspired by rapidly changing trends, Samsung launches this innovative campaign highlighting The Serif’s unique design characteristics that evoke pleasant nostalgia with a retro appeal.

High-profile fashion, beauty and lifestyle brands will join the campaign to demonstrate support. Companies including LEGO, AMOREPACIFIC, Heinz, Sticky Monster Lab, GoolyGooly, Alessi and Callaway Golf will release unique hashtags.

www.samsung.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Multi-Gyn kiest voor AndAgencyAmsterdam

12-09-2025 | 11:01:00
Multi-Gyn, specialist in vaginale verzorging, heeft voor AndAgencyAmsterdam gekozen voor de ontwikkeling en uitvoering van een geïntegreerde marketingcampagne.

Bob Koigi: Bureaus kiezen planeet boven fossiele winst

12-09-2025 | 08:48:43
In sectoren variërend van reclame tot bankwezen heroverwegen professionals de kosten van het faciliteren van uitbreiding van fossiele brandstoffen.

KPN start campagne tegen online buitensluiten jongeren

12-09-2025 | 08:08:00
Dentsu Creative Amsterdam maakt Iedereen Behalve-campagne, opvolger van de Stukje van mij

[Vacatures] ACT.agency zoekt een Creative Copywriter

12-09-2025 | 07:43:00
ACT.agency is per direct op zoek naar Creative Copywriter - Amsterdam (hybride)
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bob Koigi

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.