Safi Graauw sluit zich aan bij productiemaatschapij Vigics

Regisseur Safi Graauw verbindt zich aan productiemaatschappij Vigics van Dwight Groot, dat openstaat als platform voor divers talent

Recent nog regisseerde Safi Graauw de lanceerfilm voor Omroep Zwart en daarvoor werkte hij onder andere met HERC the agency mee aan campagnes voor YoungCapital, Daily Paper en het Van Gogh Museum.

Safi Graauw: "Ik sluit me graag aan bij Vigics, omdat ik er een nieuwe, jongere, diverse groep makers uit alle windstreken tref. Nederland is toe aan een nieuw perspectief. Veel marketeers neigen ernaar te willen zien, wat ze al kennen. Maar dat is al lang niet meer hoe Nederland in het echt uitziet. In het echt ziet het er namelijk veel mooier en kleurrijker uit."

Dwight Groot: "Safi Graauw zoekt graag het contrast op, want zonder wrijving geen glans (lacht). Maar dat wij nu samen optrekken is geen statement op zich. Ik heb Safi Graauw gevraagd als regisseur. Omdat hij altijd dieper graaft en uit ieder aspect van het film maken inhoudelijk het maximale wil halen. Dat vind ik heel tof en waardevol. Uiteindelijk wil ik vooral ons werk laten spreken en doén, in plaats van te schoppen tegen wat er in onze ogen anders zou moeten. Dat is ook altijd de kracht en mentaliteit van Vigics geweest: show, don’t tell.’

Safi Graauw: "Ik wil niet alleen iets moois maken en iets verkopen, ik kijk ook kritisch naar de maatschappelijke boodschap van wat er wordt gemaakt. Ik kijk wat dat betreft verder dan de industrie en de creatie zelf. Want verandering komt eraan, dat is onvermijdelijk. Dat wil ik laten zien en Vigics geeft me de productie-power om die boodschap beter en nadrukkelijker te kunnen verspreiden."

www.vigics.com



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.