S4Capital (Media.Monks) neemt Cashmere over 

Het Amerikaanse cultuurmarketing bureau Cashmere wordt overgenomen door S4Capital . Daarmee wordt het bureau onderdeel van Media.Monks. Het bureau uit Los Angeles wordt sinds augustus 2021 geleid door Taco Bell en telt 150 werknemers. Het specialiseert zich in het maken van cultureel relevante content en campagnes voor onder andere Google, Instagram, Facebook, BMW, WarnerMedia, adidas, Netflix, Disney, Amazon en Apple.

Cashmere werd in 2003 opgericht door Ted Chung en Seung Chung.

Sir Martin Sorrell, bestuursvoorzitter van S4Capital: “We zijn heel bij om Ted en Seung Chung, Ryan Ford en hun collega’s welkom te heten bij Media.Monks. Hun vermogen om hedendaagse cultuur te vertalen in aansprekende content en daarmee een divers publiek te bereiken is een zeldzaam talent en iets dat we willen integreren in het hart van onze contentactiviteiten. Het is bijzonder relevant nu de kansen die we zien ontwikkelen omtrent diversiteit en doelen, niet alleen in de Verenigde Staten maar ook daarbuiten.”

Ted Chung, bestuursvoorzitter en mede oprichter van Cashmere: “Cashmere is verheugd om een internationale visie van cultuur, en merkloyaliteit naar onze klanten te brengen naar een bredere groei van collega’s. Vanaf de eerste contacten bij Media.Monks waren we onder de indruk van hun respons, ambitie en benadering die overeenkomst met onze filosofie om de status quo te evolueren.”

Ryan Ford, President en Chief Creative Officer bij Cashmere: “We zijn blij om onze mix van creativiteiten en culturele insights in te brengen bij Media.Monks. Onze unieke vermogen om een positieve impact te hebben op cultuur en nog belangrijker de passie om cultuur Voort te brengen, komt samen bij Media.Monks’ indrukwekkende track record van innovatief hoog kwalitatieve werk. Samen zullen we doorgaan om niet te ontkennen dope campagnes te ontwikkelen namens onze klanten en collega’s met meer wereldwijde impact.”

Wesley ter Haar, mede-oprichter van Media.Monks en Executive Director bij S4Capital: “Cashmere’s creatieve werk en hun vermogen om dit om te zetten in de hedendaagse cultuur voor hun klanten zijn kwaliteiten die we lang bewonderd hebben en is waarom we zo blij zijn ze welkom te heten in de familie.”

www.mediamonks.com
www.s4capital.com
www.cashmereagency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.