Roos Tabak CEO Abovo Media en Maxlead

Sinds 30 maart 2020 vervult Roos Tabak de functie van CEO van Abovo Media en Maxlead. In deze nieuwe rol krijgt Tabak de dagelijkse leiding over de onafhankelijke bureaugroep. Door haar aanstelling komen beide bureaus onder centraal management te staan.

De komst van Tabak valt exact zes maanden na de consolidatie van Abovo Media met het onlinemarketingbureau Maxlead. De aanstelling van Tabak als gezamenlijke CEO sluit een-op-een aan bij het snel veranderende medialandschap waarin er steeds meer behoefte ontstaat aan een brede, geïntegreerde dienstverlening. Het inrichten van een centraal bestuur moet ervoor zorgen dat klanten verder profiteren van de synergie tussen beide bedrijven.

Tabak komt van YoungCapital, waar zij als commercieel directeur onderdeel was van het directieteam. Roos Tabak: “Ik ben trots dat ik deel mag uitmaken van een van de grootste onafhankelijke bureaugroepen van Nederland. In het voortraject heb ik uitgebreid kennisgemaakt met alle kernspelers van zowel Abovo Media als Maxlead. Dit talentvolle team, gecombineerd met het ondernemerschap, de klantgerichtheid en de potentie van de organisatie hebben mij doen besluiten om voor deze prachtige job te gaan!”

Oprichters/eigenaren Marinus Zoutendijk en Kees Verbeek zochten naar een leider met bewezen expertise op het vlak van bedrijfsorganisatie. Maar dan wel een professional die te allen tijde de klant centraal stelt. Marinus Zoutendijk: “Na een zorgvuldig en uitgebreid traject hebben we vastgesteld dat Roos als geen ander over de juiste capaciteiten beschikt. Met name haar reputatie op het gebied van gecontroleerd groeien was voor ons doorslaggevend. Roos heeft ruime ervaring met de doorlopende organisatieveranderingen die bij groei komen kijken, zonder afbreuk te doen aan de ondernemerscultuur en het DNA.”

Kees Verbeek: “De komende jaren gaan wij verder bouwen aan een kwalitatief en schaalbaar bureau dat gericht is op de in Nederland gevestigde adverteerder die behoefte heeft aan een brede, geïntegreerde dienstverlening. Zeker als we na de huidige COVID-19-pandemie allemaal weer opstarten en klanten meer dan ooit hun marketingbudget effectief en efficiënt willen inzetten. Wij hebben er alle vertrouwen in dat de komst van Roos ons en onze klanten hier enorm bij gaat helpen.”

www.abovomedia.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikkelt campagne Bolletje: Ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Pie Kamau

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.