Reinier Breij naar Mediaxplain

Marketing- en mediabureau Mediaxplain* verzorgt voortaan de gehele backoffice rondom media buying zelf. In dit kader heeft het bureau Reinier Breij aangetrokken als nieuwe Trading Manager. Hij is in deze rol verantwoordelijk voor onderhandelingen met uitgevers van verschillende mediumtypes. Daarnaast houdt Reinier Breij zich bezig met onder andere forecasting en pitches.  

Afspraken met exploitanten, media buying en optimalisatie worden sinds 2020 door Mediaxplain* zelf gedaan. Voorheen werden deze werkzaamheden voor Mediaxplain* uitgevoerd door Dentsu Aegis; tevens de voormalige werkgever van Reinier Breij waar hij 12,5 jaar werkzaam was als Trading Manager Digital.

Reinier Breij: "Mijn focus lag voorheen op online en print. Bij Mediaxplain* ben ik verantwoordelijk voor de gehele media buying. Een uitdaging die ik met beide handen aangrijp. Het grote verschil is dat er hier geen sprake is van een global bureau, maar dat alle beslissingen worden gemaakt vanuit het kantoor in Amsterdam. Korte lijnen, waar media echt voorop staat."

www.mediaxplain.nl

 R


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Home Agency ontwikkelt Thuisarts-merkcampagne Zoek jezelf niet zieker

16-09-2025 | 18:31:00
Home Agency heeft een merkcampagne ontwikkeld voor de gezondheid-website Thuisarts. Daarbij is ook een vernieuwde visuele identiteit ontwikkeld in samenwerking met Reaktor

Havas Lemz ontwikket campagne Bolletje: ronduit lekker

16-09-2025 | 18:11:00
Havas Lemz heeft voor Bolletje ondder de noemer Rondom Lekker een campagne gelanceerd voor de Bolletje Bagel Cracker. Dit is een combinatie van de ronde, met sesam bestrooide bagel en een luchtige, knapperige cracker

EssenceMediacom verspreidt appeltaartgeur in OOH

16-09-2025 | 10:18:50
10 Out-of-Home spectaculars worden omgevormd tot verpakkingen van Koopmans Appeltaartmix en voorzien van een speciaal ontwikkelde geur

KNVB verlengt samenwerking met ON A DAILY BASIS

16-09-2025 | 09:00:00
Het bureau blijft als Official Creative Supplier verantwoordelijk voor campagnes die nieuwe generaties voetballers en fans inspireren.

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.