
Pr-startup Presscloud wil pr-bureaus overbodig maken
De startup Presscloud wil pr-bureaus overbodig maken. Het bedrijf noemt zichzelf de IKEA voor pr en biedt bedrijven alle pr-tools en kennis die ze nodig hebben, zodat ze niet meer afhankelijk zijn van een pr-bureau.
Aaron Mirck, mede-oprichter van Presscloud: “Als freelance pr-consultant verzorgde ik onder meer de pr voor Startups van het Jaar Shypple en Travis. Pr hoeft niet ingewikkeld te zijn. Als ik een bedrijf in het nieuws kan brengen, kan iedereen dat leren. Daarom vind je op Presscloud alles wat ik weet over pr, zodat alle marketeers en ondernemers een pr-pro kunnen worden.”
“Op Presscloud vind je Nederlandse perslijsten, die handig zijn ingedeeld per categorie. Ook bieden we gebruikers een online omgeving voor alle nieuwscontent, waardoor redacteuren je merk weten te vinden. Door de combinatie van software en kennis, kan je zelf met pr aan de slag. Presscloud is de IKEA voor pr: alle tools en alle how-to’s in één pakket voor doe-het-zelvers.”
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne
Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert