Pr-bureau MMBSY komt naar Nederland

Drie jaar nadat Myra Nurski en Mie Van der Auwera het Antwerpse pr-bureau Media Mania overnamen en omdoopten tot MMBSY, zet het ondernemend duo de stap naar Nederland met de oprichting van MMBSY Amsterdam. Lyddia Roy wordt de managing director van MMBSY Amsterdam.

Myra Nurski: “De behoefte van onze klanten om hen ook in Nederland te bedienen, heeft ons een extra duwtje in de rug gegeven om een tweede vestiging van MMBSY te openen in Amsterdam. In België staan we bekend om ons craftsmanship, onze expertise en creativiteit maar zeker ook om ons gouden adresboekje. Aangezien het medialandschap en de lokale behoeften toch heel anders zijn in Nederland, zijn we op zoek gegaan naar de ideale partner in Amsterdam. Een pr-expert met een gouden netwerk die én onze visie en passie deelt, maar ook de MMBSY waarden en werkethiek. Lyddia Roy, met meer dan 20 jaar ervaring in het communicatievak, is voor ons de perfecte partner om dit Nederlandse avontuur op te starten.”

Lyddia Roy  begon haar carrière in pr bij Tommy Hilfiger Europe, waar ze op 23-jarige leeftijd het pr-netwerk opzette dat destijds veertien landen omvatte. Tommy Hilfiger bood haar aan in New York te werken waardoor ze de kans kreeg om te werken met een mooie lijst van A-lijst beroemdheden. Zij heeft sindsdien gewerkt voor high-end mode- en luxemerken, de kunst-, gaming-, beauty-, horeca-industrie waaronder de gerenommeerde lancering en opening van W Amsterdam Hotel. Na een korte periode bij couturehuis Viktor & Rolf, nam Lyddia haar mode-ervaring mee naar de sportindustrie en lanceerde ze voor Reebok tal van producten met onder meer Lewis Hamilton, Helena Christensen en leidde ze de internationale lancering van Reebok CrossFit.

Lyddia Roy: “Het is vrij uitzonderlijk dat je mensen tegenkomt in het vak die dusdanig gelijkgestemd zijn als jij zelf op werkgebied, dat het haast onmogelijk was om niet in te gaan op de vraag van Mie en Myra om MMBSY Amsterdam op te richten en te gaan leiden. Ik kan niet wachten om de huidige Belgische klanten van MMBSY België in Nederland te bedienen en daarnaast lokaal een nieuw klantenbestand op te bouwen.”

www.mmbsy.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.