
[Podcast] Stacey Rookhuizen over Bombilate
Stacey Rookhuizen is oprichter van Bombilate, maar is bij velen nog een bekend gezicht vanwege haar jurylidmaatschap bij The X-Factor en deelname aan allerlei televisieprogramma’s. Bij MarketingReport Radio vertelt ze over haar bedrijf in online televisie.
Stacey Rookhuizen: “Bombilate maakt online video’s voor adverteerders, voor mooie klanten. Online tv-programma’s. Alles wat we maken, is echt. Niet in scene gezet, niet met acteurs. Echte mensen met echte emoties, die we proberen vast te leggen. Als je echte emoties op socials zet, roept je engagement op. Ik zag dat merken vaak niet goed weten wat ze met social media moeten, dat ze bijvoorbeeld hun tv-reclame op Facebook zetten. Dat is iets te makkelijk gedacht. Ik bedacht dus eerst tv-programma’s en ben dat nu voor merken gaan doen, en dan online.”
Luister de podcast hier:
Luister nog veel meer podcasts hier:
Marketing Report is iedere derde dinsdag van de maand te horen op New Business Radio van 18:30-20:00 uur.
www.mediascience.nl
www.newbusinessradio.nl
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Hart Voor De Zaak lanceert campagne Hout Is Goud
BureauBranded ontwikkelt campagne voor Proefdiervrij
Fitzroy ontwikkelt identiteit en communicatie voor Poows
BZK en Roorda lanceren campagne rond stemrecht
Nutricia start campagne tegen dreiging ondervoeding
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert