Plus geeft duizenden clubs en verenigingen steuntje in de rug

Plus komt na de zomervakantie 2021 met een spaaractie om het verenigingsleven in Nederland een steuntje in de rug te geven. Bijna 6200 clubs en verenigingen doen mee aan de spaaractie verdeeld over 268 winkels van Plus. Het sponsorbedrag dat de supermarktketen gaat verdelen is ruim 3 miljoen euro.

Peter van Mourik, directeur Marketing en Communicatie bij Plus: “Het is goed om te merken hoe het leeft: Bijna 6.200 lokale clubs en verenigingen hebben zich aangemeld voor deze spaaractie. We zijn blij dat we samen met onze klanten al deze clubs echt een steuntje in de rug kunnen geven.”

Na de zomervakantie kunnen klanten van Plus sponsorpunten sparen voor clubs en verenigingen in hun buurt. Hoe meer sponsorpunten een club ontvangt, hoe meer geld dat oplevert voor de clubkas. De deelnemende clubs en verenigingen mogen het bedrag dat door klanten van Plus bij elkaar gespaard is, naar eigen inzicht besteden. Bijvoorbeeld voor de aanschaf van materialen, onderhoud van het clubhuis of een ledenactiviteit.

www.plus.nl/





 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.