Picnic is ook in Alphen aan den Rijn beschikbaar

Picnic is met ingang van 22 juli 2020 ook beschikbaar in Alphen aan den Rijn. 7000 huishoudens in Alphen aan den Rijn, een kwart van de huishoudens, heeft zich inmiddels aangemeld.

Aanvankelijk stond de uitbreiding gepland voor begin april, maar door de corona-uitbraak moest de start noodgedwongen enkele maanden worden uitgesteld. Michiel Muller, mede-oprichter van Picnc: "We merken een duidelijke behoefte in deze stad met veel gezinnen. Wij willen hun graag de ritjes naar de supermarkt besparen door de boodschappen gratis en tegen de laagste prijs thuis af te leveren. We hebben niet eerder meegemaakt dat verhoudingsgewijs zo veel mensen zich voor onze bezorgdienst hebben aangemeld."

In eerste instantie worden 10 karretjes en 30 runners ingezet. Eind 2020 is het de bedoeling die aantallen te laten stijgen naar 15 karretjes en 45 bezorgers.

De uitbreiding naar Alphen aan den Rijn is onderdeel van de landelijke uitrol van Picnic, dat vorig jaar van start ging in onder andere Apeldoorn, Deventer en Spijkenisse. De online supermarkt was al actief in onder meer Amsterdam, Rotterdam, Ede, Veenendaal, Venlo en in diverse Brabantse steden.
 
Het aantal klanten steeg in 2019 naar ruim 400.000, verdeeld over 100 Nederlandse plaatsen. Picnic bezorgt in 35 gebieden in Zuid-Holland de boodschappen gratis thuis. 

www.picnic.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Social Advertising Consultant

20-10-2025 | 09:12:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar Social Advertising Consultant - Hoorn

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.