Philips en Dept komen met Multigroomer-campagne

Philips lanceert een campagne om de Multigroomer te promoten. Onder het motto All-in-one for all you need doorbreekt de campagne het standaard mediabeeld van mannelijke verzorging met een gladgeschoren huid.

De campagne richt zich op een breed en modern publiek en brengt een frisse en inclusieve blik op mannelijke verzorging. De Multigroomer-campagne is ontwikkeld door Dept in nauwe samenwerking met productiepartner Wenneker.

Gemaakt voor every body en everybody: zo wordt de Philips Multigroomer 7000 beschreven in de campagne. Een diverse cast met harige ruggen, onregelmatige baardgroei en haar wat je meestal niet op je beeldscherm tegenkomt, vertelt over het product.

Jan Schulte, creation manager bij Philips: “Voor deze campagne was het belangrijk om content te maken waarbij we het traditionele mediabeeld van mannelijke verzorging doorbreken. We wilden geen man – en haartype – achterlaten, maar juist de volledige potentie van het product laten zien en hoe dit de juiste keuze is voor alle verzorgingsbehoeften.”

João Inácio, creative director bij Dept: “Hoe vaak herkennen we onszelf nou écht in de mannen die we op tv zien? Ik in ieder geval bijna nooit. We hebben tientallen verhaallijnen gecreëerd die ons dichter bij de niet-zo-perfecte man brengen met haar wat groeit op elke normale en vreemde plek. Dat is uiteindelijk de realiteit voor de meesten van ons.”

De social-first campagne is het resultaat uit de samenwerking tussen Philips en Dept. De content is gemaakt door Argentijnse director Rocio Curdo, bekend voor haar soepele, visueel gedreven verhalen, onder leiding van productiehuis Wenneker.

www.philips.nl
www.deptagency.com
www.wenneker.amsterdam


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.