Pernod Ricard kiest Havas Media

Pernod Ricard heeft Havas Media gekozen voor de mediaplanning, strartegie en inkoop in België en Nederland. Het bureau zal worden ingezet om meaningful connections met de diverse doelgroepen op te bouwen.

Francesco Ottaviano, Marketing Director van Pernod Ricard Benelux:  “Als bedrijf zitten we op een spannende reis naar de digitale transformatie. We zijn enthousiast om Havas Media aan boord te hebben als bureau zullen zij datagedreven insights leveren en ons helpen met onze verschillende merken te groeien. Wij bewegen naar een sterkere consumenten gedreven mindset en groeien naar een creatieve cultuur. We vertrouwen er op dat Havas Media in staat zal bij te dragen met hun creartiviteit, strategisch denken en energie voor al onze  marketinginitiatieven. Daarmee helpoen ze ons om het beste te zijn voor onze consumenten. WE kijken er naar uit om met hun samen te werken.”

Het portfolio van het in 1975 met elkaar gefuseerde Ricard en Pernod kent vele bekende merken zoals Absolut Vodka, Ricard, Ballantine’s, Chivas Regal, Royal Salute, The Glenlivet, Jameson, Martell, Havana Club, Beefeater, Malibu, de champagnes Mumm and Perrier-Jouët en wijnen als Jacob’s Creek, Brancott Estate, Campo Viejo en Kenwood.

Thijs Muller, CEO van Havas Media Nederland:“Het sociaal gedreven Pernod Ricard heeft geweldige merken met grote menselijke kracht. Die dienen vrij precies in de leefwereld terecht te komen van haar publiek, met merkbelevenissen die betekenisvol zijn en kloppen in de mediastrategie. We zijn daarom erg trots dat Pernod Ricard dat vertrouwen in ons heeft uitgesproken.”  

www.havasmediagroup.com
www.pernod-ricard.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.