PAN, Hotel de l'Europe, KFC, PAN en Pampus naar Coebergh Communicatie & pr

Coebergh heeft sinds kort een aantal opdrachtgevers uit verschillende sectoren toegevoegd aan haar portfolio. Het gaat om KFC (Kentucky Fried Chicken), Hard Rock Hotel Amsterdam American, fotobeurs Unseen Amsterdam en Forteiland Pampus. Ook Hotel De L'Europe en PAN Amsterdam maken sinds kort gebruik van de diensten van Coebergh.

Gervaise Coebergh, oprichter van het bureau: "Natuurlijk zijn wij er ook in zware tijden voor onze opdrachtgevers en relaties. 24/7 waar nodig. Na een intensieve, spannende periode zien wij dat voor ons het zakelijk tij keert. Voor veruit de meeste van onze opdrachtgevers draaien wij inmiddels weer op volle toeren."

Kiki Hirschfeldt, mede-eigenaar van Coebergh: "Zeker als gevolg van de uitdagingen die de wereldwijde crisis met zich meebrengt, blijkt onze kennis op het gebied van crisis PR en issue management zeer relevant. Zowel voor bestaande als
nieuwe opdrachtgevers. Wij hebben op dat belangrijke deelgebied een stevig team aan boord, dat ook over juridische expertise beschikt."

credits foto: Aad Hoogendoorn.

www.coebergh.nl

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne

17-10-2025 | 12:37:27
Rond Wereld Menopauze Dag lanceert TENA de campagne Het is stil voor de overgang, ontwikkeld in samenwerking met Publicis Groupe Nederland en Boomerang.

Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta

17-10-2025 | 11:30:46
Monuta lanceert dit jaar de vierde editie van de campagne November 2 Remember met een bijzonder initiatief: een nieuw lied van Diggy Dex

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager

17-10-2025 | 09:20:00
Mediahuis is per direct op zoek naar Projectmanager - Amsterdam

Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief

16-10-2025 | 18:14:00
Het jaarlijkse Speelboek geldt al decennialang als het startsein van het speelgoedseizoen richting de feestdagen en het samenstellen van verlanglijstjes voor Sinterklaas en kerst.

Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland

16-10-2025 | 17:53:00
Rexona kondigt een samenwerking aan met profvoetballer Tijjani Reijnders, middenvelder van het Nederlands Elftal en Manchester City.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.