Nederland staat klaar om weer te winkelen

Na een maandenlange sluiting opende de Nederlandse retail op 28 april 2021 haar deuren. DPG Media onderzocht wat de impact is geweest van de (tijdelijke) sluiting van de niet-essentiële winkels op het koopgedrag en blikt vooruit op de winkelopening.

Uit het onderzoek, dat uitgevoerd is door Panel Inzicht, blijkt dat 89 procent van de respondenten het liefst in fysieke winkels shopt, 76 procent voelt de behoefte om de stad (weer) in te gaan én men kijkt vooral uit naar het proberen en zien van fysieke producten in een winkel en het voelen van de gezelligheid in de stad.

Alle resultaten zijn te vinden op het platform DPGGrow.nl.

www.dpgmedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

BMW start wereldwijde campagne voor iX3

15-09-2025 | 15:51:00
BMW heeft samen met Jung von Matt HAMBURG een internationale campagne gelanceerd rond de introductie van de BMW iX3.

Supermarkt Dirk benadrukt betaalbaarheid met Telegraaf-bijlage

15-09-2025 | 14:05:00
Supermarktketen Dirk heeft een bespaarbijlage uitgebracht in De Telegraaf. Daarmee speelt de keten in op de discussie over koopkracht en prijzen

Univé Zakelijk kiest Zandbeek na creatieve pitch voor zakelijke marketingcampagnes

15-09-2025 | 12:31:00
Verzekeraar Univé heeft na een pitch Zandbeek verkozen als creatief bureau voor zakelijke marketingcampagnes en content

[Vacatures] iO zoekt een Marketing Strateeg

15-09-2025 | 08:50:00
iO is per direct op zoek naar Marketing Strateeg - Campus Den Bosch

[Vacatures] Influentials zoekt een Medior Campaign Manager

15-09-2025 | 07:49:00
Influentials is per direct op zoek naar Medior Campaign Manager (36-40 uur) Fulltime · Rotterdam / Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.