Mobiliteitsplatform Bolt kiest voor Coopr

De Europese ride hailing-dienst Bolt heeft Coopr gekozen als pr-bureau. Het Rotterdamse bureau gaat het mobiliteitsplatform ondersteunen met het uitrollen van pr- en communicatieactiviteiten in Nederland.

Nicholas Beaver, pr-manager Noord- en West-Europa over de keuze voor Coopr: “We waren op zoek naar een bureau dat niet terugdeinst voor een uitdaging, ratio met creativiteit kan combineren en met een positieve instelling te werk gaat. Coopr voldoet met gemak aan al deze eisen en bestaat ondertussen ook nog eens uit fijne mensen om mee te werken. Ik ben nieuwsgierig naar wat we samen kunnen bereiken in Nederland, met onze boodschap dat de ride hailing-diensten van Bolt voor zowel chauffeurs als passagiers van toegevoegde waarde zijn.”

Jody Koehler, oprichter van Coopr: “We vielen direct voor het DNA van Bolt. Het lanceren van een dergelijke dienst in een eigenwijze stad als Amsterdam is een flinke kluif, maar uit alle gesprekken bleek de ambitie daar om het merk heel stevig neer te zetten. Op een betrouwbare, bewuste en betrokken manier. Los van de klik, sluiten de ambitie en werkwijze goed aan bij waar wij als Coopr voor staan.”

www.bolt.eu
www.coopr.nl 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

DEPT en Histor lanceren creatorgedreven campagne

21-10-2025 | 15:04:00
Het Nederlandse verfmerk Histor is gestart met Geef kleur aan jouw verhaal, een social-first campagne waarin persoonlijkheid en verhalen worden vertaald naar een eigen verfkleur.

Heineken en LePub spelen met AI-vriendschap

21-10-2025 | 11:46:00
De bierbrouwer zet het contrast neer tussen kunstmatige verbondenheid en het merkstandpunt dat échte vrienden ontstaan aan een échte bar met een echt bier.

[Vacatures] iO zoekt een Senior Contentmanager

21-10-2025 | 10:29:00
iO is per direct op zoek naar Senior Contentmanager - Campus Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.