Microsoft kiest voor Merkle

Microsoft heeft voor Merkle Nederland gekozen als digitaal creatief bureau voor alle B2B-activiteiten in de Nederlandse markt. Merkle werkt hierin nauw samen met Carat, het global mediabureau van Microsoft, dat net als Merkle Neerland onderdeel is van Dentsu Aegis Network.
 
Merkle Nederland gaat Microsoft ondersteunen met de volledig geïntegreerde uitvoering van campagnes op alle strategische producten, zoals Azure, Business Applications, Modern Workplace en Surface. Het betreft zowel de lokale doorvertaling van internationale campagnes die ontwikkeld zijn door Microsoft HQ naar de Nederlandse markt, als lokale campagnes en media inkoop, social media management en employee advocacy.  
 
Eva de Vries, Director Marketing Communications van Microsoft Nederland: "We hebben voor Merkle gekozen vanwege de aanwezige kennis en ervaring op vooral social platforms en met de technologiemarkt. De datagedreven aanpak in combinatie met de creatieve invulling waarbij we onze campagnes nog meer relevantie kunnen geven, was voor ons heel overtuigend."
 
Stijn Statz, Commerce Director CX bij Merkle Nederland: “Microsoft helpt mensen en bedrijven waar ook ter wereld om hun mogelijkheden optimaal te benutten. Vanuit onze people-based visie, waarbij we mensen, merken en de maatschappij met elkaar verbinden, gaan we hier in nauwe samenwerking met onze collega’s van Carat, invulling aan geven. Voor Microsoft is deze integrale samenwerking optimaal en we zijn dan ook trots dat we op deze manier een partnership met zo’n mooi merk kunnen neerzetten.”

www.microsoft.nl
www.merkle.nl
www.dentsuaegisnetwork.com

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:15
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 11:45:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Sales Support bij Bauer Media Outdoor Nederland

[Vacatures] Clear Channel zoekt een Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

10-10-2025 | 10:58:00
Clear Channel is per direct op zoek naar Planner (Customer Succes) bij Bauer Media Outdoor Nederland

Dawn en Vattenfall maken stroompieken hoorbaar

10-10-2025 | 10:53:00
Vattenfall lanceert samen met bureau Dawn en 100% het Vattenfall Kamerorkest — een audiovisuele installatie die de disbalans in stroomverbruik hoorbaar maakt

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.