Messika opent pop-up store bij Gassan in Amsterdam

Op donderdag 16 juli 2020 is de eerste pop-up store van het juwelenmerk Messika in Nederland geopend in de  Gassan Boutique in Amsterdam aan de PC Hooftstraat.

Valérie Messika, oprichter en creative director van Messika: "I am very proud to open the first pop-up store with my partner GASSAN in Amsterdam. It is new step for Messika in Netherlands."

Messika is een juwelenmerk dat zich vooral op vrouwen richt. Onder de noemer Move is daarbij inmiddels 10 jaar een collectie gemaakt bestaande uit colliers, oorbellen, armbanden en ringen waarbij een speels effect gepresenteerd wordt. Ter gelegenheid van het 10-jarige bestaan is er een jubileumcollectie gemaakt. Daarnaast is de High Jewelry Born to be Wild collectie te vinden in de Messika pop-up store. De Messika pop-up store is tot en met september 2020 geopend.

www.messika.com
www.gassan.com

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.